هشت گلوگاه اصلی فساد دولت به طور کامل شناسایی شده چرا که دولت تنها به دنبال شفاف کردن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شناسایی گلوگاه های اصلی فساد دولتی تا افزایش قیمت بنزین به کجا می رسد از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفته گذشته است؛


کارشناس اقتصادی گفت: ایجاد امنیت و ارتقای کیفیت کالای تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان زمینه را برای تحقق شعار اقتصاد مقاوتی اقدام و عمل فراهم می کند.


یک کارشناس اقتصادی گفت: با تدبیر دولت رشد اقتصادی حاصل می شود به شرطی که گفتار به عمل تبدیل شود.

با صدور اطلاعيه اي از سوي سازمان امور مالياتي کشور، مهلت ارسال صورت معاملات فصل زمستان 1394 تمديد شد.
وزیر نفت گفت: ایران مسئولیتی در بی ثبات کردن بازار نفت نداشته است و کسانی که مسئولیت این بی ثباتی را داشته و بازار را اشباع کرده اند، از آن فرار می کنند.


سناریو افزایش قیمت بنزین این روزها بین دولت و مجلس دست به دست می شود و تنها چیزی که در این بین مهم است جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی سود جویان است که باید در راس همه تصمیمات باشد.


برخی کارشناسان معتقدند لایحه بودجه 95 که این روزها در مجلس بررسی می شود منطبق با اهداف اقتصاد مقاومتی است و برخی نیز فاصله ای بین این دو می بینند.


جنتی گفت: 7 الی 8 گلوگاه اصلی فساد دولت به طور کامل شناسایی شده چرا که دولت تنها به دنبال شفاف کردن است.


رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اقتصاد و صنایع فرهنگی به عنوان منبعی پایان ناپذیر در تولید ثروت و ایجاد اشتغال روز افزون در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه دیده می شود.


کارشناسان اقتصادی معتقدند سوء مدیریت یکی از مشکلات سیستم اقتصاد کشور است، اقتصاد کشور باید به دور از هر گونه سیاست‌زدگی باشد در غیر این صورت تخلف جدی در پایه و اساس اقتصاد و مدیریت آن ایجاد می‌شود.


کارشناسان اقتصادی معتقدند که شرکت‌های خصوصی، توان رقابت با رقبای قدرتمند دولتی که از اعتبارات دولتی بهره‌مند هستند را ندارند.

کارشناسان معتقدند که در سازمان امور مالیاتی کشور به جای افزایش مودیان مالیاتی باید پایه‌های درآمد مالیاتی را ارتقا دهیم.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق تخصیص درآمدهای مالیاتی منابع درآمدی دولت در بودجه تا 25 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار