وزیر آموزش و پرورش گفت:برای افزایش ساعت تربیت بدنی در مدارس از مهر 95 به ساعت تربیت بدنی دوره متوسطه 3ساعت افزوده می‌شود.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی وزیر بهداشت که صبح امروز (جمعه) همزمان با سومین روز از هفته سلامت در باغ ملی تهران برگزار شد، در خصوص نقش آموزش و پرورش در ترویج ورزش در جامعه گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش توجه به موضوع تربیت بدنی است که با برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس در سال93 حدود 3 میلیون نفر و در سال94 حدود 4 میلیون دانش آموز را درگیر این موضوع کرده ایم.

وی تاکید کرد: باید در کنار توجه به موضوع تحرک و تربیت بدنی در مدارس، به داشتن تربیت همه جانبه برای دانش آموزان توجه کنیم.

وی تاکید کرد: برای افزایش ساعت تربیت بدنی در مدارس برنامه هایی را در دست اقدام داریم، که از مهر 95 به ساعت تربیت بدنی دوره متوسطه 3 ساعت افزوده می شود تا دانش آموزانی با نشاط داشته باشیم.

فانی در خصوص مشارکت دانش آموزان در طرح سفیران سلامت توضیح داد: حدود 500 هزار دانش آموز در دوره متوسطه در طرح سفیران سلامت مشارکت داشته اند که از طریق آنها خانواده ها نیز آموزش های لازم را دریافت می کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه ساعت تربيت بدني را زياد ميكنند پس بايد ساعت يك درس ديگه رو كم كنند ؟ساعت كدوم درس را كاهش ميدهند؟خواهشا ساعت درس علوم را به همون 4 ساعت در هفته برگردونيين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تبدیل وضعیت معلمان پیمانی استخدام سال89به رسمی طبق قانون خدمات کشوری فراموش شده وهیچکس پاسخگو نیست