وزير آموزش و پرورش، در پيامی، جان باختن 2 دانش آموز دختر استان چهارمحال و بختياري در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در مسیر مشهد مقدس را تسلیت گفت.

تسليت وزير آموزش و پرورش در پی جان باختن 2 دانش آموز شهرکردی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد و به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش؛ علی ‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، با صدور پیامی، جان باختن 2 دانش آموز دختر چهارمحال و بختیاری در حادثه دلخراش رانندگی را تسلیت گفت:  

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا اليه راجعون»

بار ديگر در گذرِ بي صداي ثانيه ها، جرسِ كاروان از رحيلِ مسافراني خبر مي دهد كه مسافر سرزمين خراسان و زائر سپيده هشتم، «حضرت علي بن موسي الرضا عليه‌السلام» بودند.

حادثه دلخراش واژگوني اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان دخترانه كوثر شهركرد، داغي جانسوز بر دل و آهي جانگداز بر نهادِ همگان نهاد.

اينجانب در نهايت تأثّر و تألّم خاطر، غمگینانه درگذشت آن دو دانش آموز فقيد را به خانواده‌هاي مُعزّا، معلمان، مربيان و همكلاسي هاي داغدارشان تسليت و تعزيت گفته، از درگاه خداوند غفّار براي آن دو عزيز سفر كرده علّو درجات و همنشيني با آن امام رئوف (ع) و براي بازماندگانشان صبر و شكيبايي تمنا دارم.

گفتنی است؛ اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان دخترانه كوثر شهركرد، ساعت 15:48 روز پنج شنبه 2 اردیبهشت 95، هنگام بازگشت از اردوي زیارتی مشهد مقدس، در كيلومتر 25 كمربندی تربت حيدريه (محور ارتباطي تربت حيدريه ـ زاوه در جنوب غربی استان خراسان رضوی) واژگون شد که در این حادثه، 2 نفر کشته و 42 نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار