رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه بر اهمیت استفاده از سامانه الکترونیکی هوشمند در راستای ارتقاء بهبود وضعیت خدمات رسانی شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد ستارپور در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اهمیت استفاده از سامانه الکترونیکی هوشمند در راستای ارتقاء بهبود وضعیت خدمات رسانی شهری افزود: .

وی با اشاره به ایجاد سامانه 137 شهرداری که در سال 1384 با نام سامانه پیام رسان شهری و با سپری شدن زمان با تغییر نام به سامانه مدیریت شهری که بیشتر در زمینه بخش فوریت های شهری انجام وظیفه می نمود تصریح کرد: اعضا شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری بر آنیم تا در راستای تقویت و بهبود سیستم سامانه 137 شهرداری تدابیری بیاندیشیم تا بتوانیم به نحو مطلوب در خدمات دهی به شهروندان نهایت دقت و سرعت عمل را داشته باشیم.

حسین پناهی نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه خواستار بررسی نقاط قوت و ضعف طرح و به ثمر نشستن سامانه الکترونیکی هوشمند خدمات ویژه شهروندی با در نظر گرفتن کاهش هزینه ها ، کیفیت ، نگهداری ، کنترل و نظارت و از همه مهم تر رسیدن به یکپارچگی در امورات نظارتی را شد.

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون؛بررسی استفاده از سامانه الکترونیکی هوشمند در راستای ارتقاء بهبود وضعیت خدمات رسانی شهری مقرر گردید شهرداری با همکاری کارشناسان IT سازمان آمار و فناوری اطلاعات ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف طرح پیشنهادی با مد نظر قرار دادن تکنولوژی های نوین ، نظرات خود را در راستای بهبود خدمات اطلاع رسانی انجام دهند و نتیجه اقدامات انجام گرفته را جهت تصمیم گیری به این کمیسیون اعلام نمایند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.