نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دفاع از انقلاب اسلامی و ایستادگی در مسیر دین را وظیفه شرعی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام و المسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت: وظایف انسان ها در زمان های مختلف در برابر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی متغیر است و یکی از این وظایف شرکت در انتخابات و تلاش برای تقویت نظام و کشور است.

وی افزود: همگان جمعه آینده یکبار دیگر با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح، عشق و علاقه خود را به انتخاب نشان می دهند و باید در این مسیر با نیت قربتا الی الله حاضر شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در خطبه های نخست نماز جمعه ارومیه هم به تشریح جایگاه مولی الموحدین حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) تنها کسی است که در کعبه چشم به جهان گشوده است و همین امر گواهی بر جایگاه ویژه این امام همام است.

وی افزود: نگاه امیر المومنین حضرت علی (ع) به مقوله عبادت دنیا و آخرت نگاهی ویژه و آموزنده است و شناخت و درک ابعاد شخصیتی ایشان برای زندگی سعادتمند دنیوی و اوخروی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه خطبه های نماز جمعه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان انجمن های اسلامی کشور اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار دفاع از حزب الله لبنان را برای تثبیت نظام اسلامی و مبارزه با رژیم صهیونیستی ضروری اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: همگان و از جمله مسئولان دستگاه های تعلیم و تربیت در قبال تربیت دانش آموزان مومن و متعهد، مسئول هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.