همدان؛

پیوست فرهنگی در طرح پیاده‎راه‎سازی لحاظ شود

عضو شورای اسلامی همدان بر ضرورت استفاده از پیوست فرهنگی در اجرای طرح پیاده‎راه‎سازی خیابان بوعلی و اکباتان در این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیوست فرهنگی در طرح پیاده‎راه‎سازی لحاظ شودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رحیمی‎فر در نشست کمیسیون معماری و شهرسازی در همدان با تاکید بر اینکه در زمان اجرای هر پروژه‌ای ناچاراً تعداد اندکی زیان می‎بینند، اظهار کرد: در اجرای طرح پیاده‎راه‎سازی خیابان بوعلی و اکباتان باید منافع و مصالح عموم مردم در نظر گرفته شود.


وی با اشاره به اینکه هر طرحی در زمان اجرا تغییراتی را دارد، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح  پیاده‎راه‎سازی خیابان بوعلی و اکباتان تصمیم‎گیری شده و این مهم امروز ضرورت دارد.
رحیمی فر ادامه داد: اگر طرح پیاده‌راه‎سازی خیابان بوعلی و اکباتان امروز اجرا نشود در آینده مشکلاتش بیشتر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی همدان یادآور شد: در اجرای طرح پیاده‎راه می‎توان روش اجرای پروژه و زمان‎بندی را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون امور حقوقی و بودجه شورای اسلامی همدان نیز گفت: هیچ طرحی بدون مشکل نیست و می‌توان با مطالعات تخصصی آسیب‌های طرح را کم کرد.

حسین قراباغی با بیان اینکه در بحث پیاده‌راه‌سازی دو خیابان بوعلی و اکباتان باید مباحث حمل و نقل بیماران و بازار مرکزی و عمده‎فروشان لحاظ شود، افزود: در همدان حرف‌ها و نقشه‌ها خوب است اما ناقص اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسته شدن خیابان بوعلی و اکباتان در گذشته خاطره بدی در اذهان عمومی گذاشته است، افزود:  ساماندهی میدان امام(ره) در هفت گام تهیه شد اما در گام اول ماند.

رئیس کمیسیون امور حقوقی و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در این خصوص کسی را مقصر نمی‎دانیم چراکه مشکلات متعددی وجود دارد، اضافه کرد: اجرای طرح باید کامل و دقیق باشد و طرح پیاده‎راه به پیوست‎های فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.