رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بیان اینکه در کنار قصور و کوتاهی دولت‌ها مشکلات اقتصادی بیش از پیش بر مردم فشار وارد کرده است، گفت: واردات بی‌رویه کالا مبانی اقتصاد ملی را ویران کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی شامگاه چهارشنبه در مسجد بیت‌العباس شهرضا، با اشاره به نامگذاری سال 95 با نام «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار داشت: علت تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی، بی‌تفاوتی دولت‌ها در سالیان اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دولت‌ها به جای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی، تنها به نصب بنر و برگزاری همایش‌ها اکتفا کرده‌اند، گفت: در کنار قصور و کوتاهی آنها مشکلات اقتصادی بیش از پیش بر مردم فشار وارد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه واردات بی‌رویه کالا مبانی اقتصاد ملی را ویران کرده است، بیان کرد: در شرایطی که ذوب‌آهن اصفهان به دلیل رکود اقتصادی دچار بحران شده و بیش از 500 هزار تن آهن تولید شده توسط این کارخانه فروش نرفته است، در سال 94، 3.5 میلیون تن آهن وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه سمت‌های اجرایی باید در اختیار افرادی باشد که تنها به فکر سفرهای خارجی خود نباشند، اظهار داشت: مردم از افرادی که آنها را انتخاب می‌کنند انتظار دارند به ولایت و خون شهدا پایبند باشند و برای ارتقای سطح زندگی آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه زمانی که امام راحل (ره) می‌خواستند در مورد مجلس صحبت کنند از شهید مدرس به عنوان اسوه یاد می‌کردند، افزود: باید مواظب بود تا مجلسی به وجود نیاید که حرف دشمن را از زبان نمایندگان آن بشنویم، همان طور که در مجلس ششم کسانی بودند که در مقابل رهبری ایستادند و هم اکنون نیز برای انتخابات دهم فعال شدند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه ادوار یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین برهه‌های تاریخی کشور بوده، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید خود را وامدار مردمی بدانند که به آنها رأی داده‌اند نه اینکه خود را به حمایت‌های حزبی و جناحی بفروشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در برابر رأی مردم مسئول هستند و باید فردای قیامت جواب تک تک این رأی‌ها را بدهند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید گوش به فرمان رهبری باشد زیرا تنها در این صورت است که وحدت و انسجام بر فعالیت‌های مجلس حکمفرما شده و منافع ملت حفظ می‌شود.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.