گیلان؛

آمریکا قابل اعتماد نیست

ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده اما از طرف مقابل تاکنون حرکتی مشاهده نشده است.

آمریکا قابل اعتماد نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه رشت که در مسجد مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت بعثت پیامبر(ص) اظهار داشت:ایران به تعهدات خود عمل کرده است اما از طرف مقابل اقدامی مشاهده نشده است.

امام جمعه موقت رشت اخوت، هم دلی ، مهربانی به یکدیگر را فلسفه بعثت خواند و گفت: مومنین همه با هم برادرند و پیام بعثت این است که با مهربانی و احترام با برادر خود رفتار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده با بیان اینکه مسلمانان باید از پیامبر(ص) الگو بگیرند ، تصریح کرد: مسلمانان باید حق برادری را بر گردن یکدیگر انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده خطاب به نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مردم به وظیفه خود عمل کردند و 13 نماینده در گیلان انتخاب شد و اکنون نوبت شماست که به وظیفه خود عمل کنید.

وی گفت : مهمترین معضل مردم امروزه بیکاری است و بنا بر گفته استاندار گیلان رتبه بیکاری استان گیلان از رتبه 5 کشور به رتبه 20 رسید.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه شما نمایندگان مجلس عصاره ملت هستید، اظهار کرد: این اعتماد مردم را نگه دارید و به این منصب به عنوان طعمه نگاه نکنید و برای خدمت گزاری تلاش کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده با بیان اینکه کنگره 8 هزار شهید گیلان, آبرومندانه برگزار شد, مطرح کرد: به سهم خود از نماینده ولی فقیه استان گیلان بابت دعوت از مرجع عالیقدر شیعه ایت الله همدانی برای حضور در کنگره تشکر و قدردانی می کنم و این کنگره انعکاس کشوری و جهانی داشت.

خطیب جمعه موقت رشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان, روز پاسدار و روز جانباز, گفت: پاسداران نگه دارنده نظام انقلاب اسلامی هستند و سپاه هرچه داشت یک جا در راه حق تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده با اشاره به اینکه حرکت قابل توجهی از سوی نیروی انتظامی در مقابله با تهاجم فرهنگی و بدحجابی صورت گرفته  تصریح کرد: حمایت از این اقدام حمایت از ارزش ها است و نیروی انتظامی استان گیلان در این راستا اقدام جالبی به عنوان طرح گیلان مطهر انجام داد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد برجام, تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به برجام اعتمادی نیست.و بدعهدی ونقض پیمان را در برجام دیدیم.

وی با بیان اینکه برجام باید بر سر سفره های مردم بیاید و وضع اقتصادی آنان را اصلاح کند ، خاطرنشان کرد: امیدواریم طرف مقابل ما به تعهدات خودش عمل کند و دولت و مردم ما نباید کوتاه بیایند.

خطیب جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه دشمنان ما اهل عقب نشینی نیستند تصریح کرد: دشمنان اهل پیشروی هستند و می خواهند دارایی های ما را سرقت کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.