همایش تقدیر از 500 دانش‌آموز نخبه قرآنی،فرهنگی و هنری اندیمشک با حضور شهردار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مدیران آموزش و پرورش، فرهنگیان و اولیا دانش‌آموزان در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اندیمشک اظهار کرد: از این تعداد 220 دانش آموز پسر و 280 دانش آموز دختر از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است.

توکل طیب‌نیا بیان داشت: این دانش‌آموزان در مسابقات استانی و شهرستانی در رشته‌های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری 35 دانش آموز این شهرستان توانستند رتبه‌های برتر رشته‌های فرهنگی و هنری مسابقات استانی را کسب کنند.

طیب نیا اظهار داشت: 2 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در سال جاری و رشته‌های صحیفه سجادیه و مداحی به مسابقات کشوری این رشته‌ها راه پیدا کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در رشته‌های قرآنی نیز دانش‌آموزان این شهرستان تاکنون 46 رتبه برتر را در بین دانش آموزان سایر مناطق استان به دست آورده‌اند.

وی با بیان این در سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان این شهرستان در مجموع 102 رتبه برتر استانی و کشوری کسب کردند، گفت: از این تعداد 57 رتبه مربوط مربوط به رشته‌های فرهنگی هنری و 55 رتبه مربوط به رشته‌های قرآنی و عترت است.

توکل طیب‌نیا اذعان داشت: کسب این رتبه‌های برتر در سطح استان و شهرستان نشان از تلاش و کوشش همکاران فرهنگی در حوزه پرورشی و آموزشی است و امیدواریم که این روند صعودی همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار