تغییر نمایشگاه با برنامه‌ریزی و ارزیابی‌های کارشناسی که داشته به نظرم تجربه موفقی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب با تغییر مکان و برنامه‌ریزی بهتر روند تکاملی خوبی را طی کرده است و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشم.
 
وی ادامه داد: به دلیل سفر به آذربایجان غربی امکان حضور در روزهای ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب را نداشتم اما امروز در اولین فرصت در نمایشگاه حاضر شدم و دیدار کوتاهی با مسئولان محترم نمایشگاه خواهم داشت که امیدوارم دیدار خوبی باشد و بعد در ادامه از برخی غرفه‌ها بازدید می‌کنم.
 
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تغییرات نمایشگاه کتاب عنوان کرد: تغییر نمایشگاه با برنامه‌ریزی و ارزیابی‌های کارشناسی که داشته به نظرم تجربه موفقی خواهد بود و امیدوارم بتواند با گذر از مشکلات احتمالی در سال‌های آینده به نحو آبرومندانه برگزار شود.
 
وی ادامه داد:‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب یکی از نقطه‌های ارتقای فرهنگی بین نخبگان و توده‌های جامعه ما  است اما در بعد ملی و بین‌المللی نقطه ارتقا برای ارتباط ما با اصحاب نشر در سراسر جهان خواهد بود.
 
جابری انصاری اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط بهتر بین ناشران، خوانندگان و سیاست‌گذاران فرهنگی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و دیپلماسی عمومی خواهد بود و این نقطه ارتقا برای بهره‌برداری مناسب است.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر مردم منتظر پروژه شهر آفتاب بودند زیرا برگزاری نمایشگاه‌ها در فضای داخلی شهر به دلیل مشکلات ترافیکی و ازدیاد برگزاری نمایشگاه‌های مختلف نیاز به یک مکان تخصصی بود.
 
سخنگوی وزارت خارجه  خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاشی که شهرداری تهران انجام داده است زمینه حل برخی مشکلات نمایشگاه‌ها فراهم شده باشد و با وجود تجربه اول و مشکلاتی که وجود داشت  امیدوارم در دوره آینده شاهد شکوفایی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.