با توجه به افزایش بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ترافیک نمایشگاه طبیعی است.

بازدید معاون فرهنگی از سالن ناشران عمومی/ ابراز امیدواری شهرام نیا از بهبود وضعیت ترافیکی نمایشگاه کتاببه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا درباره ترافیک برگشت بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، گفت: به طورمسلم نمایشگاه کتاب دارای ترافیک است ولی ظرف چند روز گذشته با ترافیکی که منجر به قفل شدن اتوبان شود، مواجه نبودیم.
 
قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به فروش کتاب و محتوایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی  کتاب تهران، افزود: با توجه به گذشته چهار روز از نمایشگاه کتاب، با رشد خوب فروش کتاب روبرو بودیم. از نظر محتوایی هم شاهد حضور سفیر ایتالیا و دیگر مقامات ارشد فرهنگ و سیاسی داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب بوده‌ایم.
 
بازدید رئیس نمایشگاه کتاب از سالن ناشران عمومی
سیدعباس صالحی از بخش c1 سالن یک از غرفه‌های انتشارات امیرکبیر، آرمان خرد، امام علی بن ابی طالب، کیهان، پژوهشکده مطالعات راهبردی، کتاب هرمس، صدرا، روح الله خمینی، علم، البرز فردانش، اکباتان، اقلیما، افق دور، انصاریان، اشاره، اسماءالزهرا، اسحاق، آفتاب، اسلامیه، اسلامی، استوار، ارنواز گوهراندیشه، ارمغان یوسف، ارمغان گیلار، ارم شیراز، آلوس، آثار قلم، ادیان و اسوه بازدید کردند.

براساس این گزارش معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ناشرین و مدیران غرفه‌ها دیدار و در جریان آخرین رویدادهای نمایشگاه قرار گرفت.

در این دیدار همچنین سیدعباس صالحی گفتگویی صمیمانه با مدیران غرفه‌ها پیرامون مشکلات آنها و پیشنهادات و انتقادات آنها داشتند.

در این بازدید مجید غلامی جلیسه؛ مدیرعامل خانه کتاب و سید محمد طباطبایی رئیس ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وی را همراهی کردند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.