رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: در مرحله بازبینی 8 نمایش به بخش مسابقه و یک نمایش به بخش جنبی چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، رضا اوژند افزود : نمایش های «سال صفر» به نویسندگی و کارگردانی خالد رحیمی از روستای شهوار، «چند حکایت» به نویسندگی یوسف بهرامی و کارگردانی منصور رنجبر از محله جوی باریکو  « توقف ممنوع» به نویسندگی کاظم ذاکری و کارگردانی عبدالله ذاکری از روستای کردر رضوی ، « ترک در گرو ازدواج » به نویسندگی محسن راونگی نژاد و کارگردانی امید درویشی از محله شیخ آباد به صورت مستقیم تأیید حضور در جشنواره طنز ققنوس را دریافت کردند.
وی گفت : نمایش های « آب مثل آب » به نویسندگی و کارگردانی فرشید کریمی از محله حاج خادمی ، «هرچه شو گو اواتم» به نویسندگی و کارگردانی احمد شنبه نیا از محله باغ ملک، « وصیت » به نویسندگی و کارگردانی امید رنجبر ، بهنام رمضان زاده از محله سجادیه، نمایش « قهوه تلخ » به نویسندگی و کارگردانی جواد ذاکری نیز به صورت مشروط مجوز تأیید را دریافت کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب افزود: نمایش « مردبی خیال » به نویسندگی و کارگردانی هادی طارمی نیز به بخش جنبی راه یافت.
اوژند زمان بررسی آثار مشروط را روز جمعه ۲۴ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: درصورت تایید هیأت داوران، مجوز نهایی برای حضور به جشنواره را دریافت خواهند کرد.
چهارمین جشنواره تئاتر ققنوس ٢٧ تا ٢٩ اردیبهشت در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار می شود.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.