به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان امروز با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار کردند.

تعلیم و تربیت در کشور ما نبایدنسخه خارجی داشته باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم از تلاش های انجام شده در آموزش و پرورش برای تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان قدردانی کرد.

آیت الله علم الهدی با تشریح حرکت انقلابی سید الشهدا و آموزه های امروز این حرکت انقلابی گفت: در شرایط کنونی که استکبار به دنبال براندازی دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است حرکت انقلابی برگرفته از فرهنگ عاشورا در مقاومت مردم در برابر استکبار معنا می یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نقش آموزش و پرورش تربیت انسان های خدامحور ، تابع حق و مقاوم در برابر ظالم و مستکبر است.

آیت الله علم الهدی گفت: تعلیم و تربیت در کشور ما نباید نسخه خارجی و دیکته ای داشته باشد بلکه باید محور اساسی سند تحول آموزش و پرورش بومی سازی فرهنگی و تعلیم و تربیت باشد.

حسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به ارکان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، تعلیم و تربیت تمام ساعتی را از اولویت های نظام آموزشی دانست و گفت: توجه به ارتقائ آموزه های دینی دانش آموزان یکی از محور های اصلی این رویکرد است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.