همدان؛

حماسه سوم خرداد با هنر پیوند می خورد

به بهانه گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، حوزه هنری استان همدان با مشارکت دانشکده شهید مفتح همدان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند.

حماسه سوم خرداد با هنر پیوند می خورد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع آزاد سازی خرمشهر، اجرای نمایش خیابانی (محیطی) با عنوان «راه عشق» و نشست و سخنرانی درباب هنرمند متعهد و هنر انقلابی و دینی برنامه‌های مشترک این حوزه و دانشکده شهید مفتح خواهد بود.


معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: کارگاه یک روزه طراحی پوستر، صبح روز 26 اردیبهشت در محل دانشکده شهید مفتح برگزار می شود و در پایان روز آثار برگزیده مورد تقدیر قرار می گیرند.

 مدیریت این کارگاه را آرمین مهدوی به عهده دارد که از مدرسین دانشگاه و طراحان به نام استان است.

تیمور آقامحمدی ادامه داد: همچنین به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان، در همین روز نمایش خیابانی "راه عشق" به اجرا در خواهد آمد. این نمایش، ‌روایت پسر جوانی را بازگو می کند که تصمیم گرفته است با دوچرخه به سمت خرمشهر حرکت کند تا در سالروز آزاد سازی خرمشهر در آن جا باشد، در طول مسیر، به پسر اطلاع داده می شود که مادرش به دلیل بیماری از دنیا رفته است و... نویسندگی این نمایش به عهده نیما بیگلریان بوده و  هادی لایقی آن را به اجرا در آورده است.

 وی در پایان گفت: این مراسم با اهدای جوایز به برگزیدگان کارگاه طراحی پوستر خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار