خشایار اعتمادی به همراه 30 نفر نوازنده در شهرهای مختلف ایران هنرنمایی می کنند.

خشایار اعتمادی خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های آینده‌اش گفت: در حال حاضر به شدت درگیر برنامه‌ریزی برای اجرای 14 کنسرت در شهرهای مختلف ایران هستم که چهار اجرا در دو سانس در تهران و 10 اجرا در دیگر شهرهای ایران خواهد بود.

وی افزود: تیمی که برای این کنسرت‌ها هنرنمایی می‌کنند، تشکیل شده است از 30 نفر نوازنده حرفه‌ای که با وجود اینکه هزینه ایاب و ذهاب، جای اسکان و ... برای این 30 نفر بسیار بالاست اما با در نظر گرفتن این موضوع که مردم ایران بسیار قابل احترام هستند، این کمترین کاری است که می‌توانند برای ملت غیور ایران انجام دهند. مخاطبان برای ما بسیار با ارزش هستند و من به همراه گروهم با تمام وجود برای خدمت به این مخاطبان آماده‌ایم. کنسرت در شهرهای مختلفی چون شیراز، گرگان، ساری، رشت و ... برگزار می‌شود.

اعتمادی در ادامه عنوان کرد: در حال کار بر روی یک ویدئو کلیپ برای محیط زیست هستم که ان‌شاءالله در روزهای آتی آماده خواهد شد.

خشایار اعتمادی خواننده و هنرمندی است که فعالیت هنری خود را از سال 1373 به طور حرفه‌ای آغاز کرده و تا کنون در عرصه موسیقی فعالیت داشته و آلبوم‌های متعددی را منتشر کرده است؛ «تو محکومی به برگشتن» نام آخرین آلبومی است که این خواننده در سال 1391 به بازار عرضه نموده است.

آخرین اجرای کنسرت رسمی این هنرمند در سال 1388 بوده است و این بار با دستانی پر آماده است تا جبران این کم کاری سال‌های اخیر را بکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
من و تو ، درخت و بارون...
..
یادش به خیر اواخر دهه هفتاد بود و جوون بودیم و خشایارم اینو میخوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
مطالب و اطلاع رسانی خیلی مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
مطالب و اطلاع رسانی خیلی مفید بود
آخرین اخبار