با برد مقابل نفت مسجد سليمان،فولاد در ليگ يك ابقا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بازى اخر فولاد در ورزشگاه نصيرى برابر نفت مسجد سليمان بود كه ميتوانستحسن ختامى بر يك فصل پر از نوسان نماينده يزد را حكايت كند.

مردم فوتبال فهم يزدى كه هفته ها بود با بازى خوب شاگردان باقرنيا با ورزشگاه اشتى كرده بودند اين بار هم دوهزار سكو را پر كردند تا هم به گرماى هيجان بازى اضافه كنند هم برگزار كننده شاهد بقاى تنها نماينده يزد در ليگ يك باشند.

در نيمه اول يزدى ها به مانند بازى هاى گذشته اش توپ و زمين را در اختيار داشتند و رفته رفته به دروازهنفت نزديك شدند و در چند صحنه ميتوانستند دروازه حسينى را باز كنند.

همه چيز به ميل كوير نشينان پيش ميرفت كه بيك زاويه مغز متفكر باتجربه فولاد در ميانه ى زمين دچار مصدوميت شد و ديگر نتوانست فولاد را تا پايان همرايى كند.

بعد از اين اتفاق فولادى ها با بى دقتى از اشتباهات دروازه بان نفت استفاده لازم را نبردند تا نيمه اول بدون گل مساوى شود.

نيمه دوم شروع شد كه تماشاگران يزدى با غيرت و تعصب خود جبران روز هاى سرد ورزشگاه را كردند و با مددخواهى از حضرت اباالفضل به تشويق تيم محبوب خود پرداختند.

مصدوميت هاى پى در پى و گاها بى مورد نفتى ها كه از نيمه اول اغاز  و در نيمه دوم تشديد شده بود از يك سو و رفتار هاى حسينى دروازه بان سابق فولاد و ساير نفتى ها از سوى ديگر اين تفكر را ايجاد ميكرد كه ايا بجاى ابادان مسجد سليمان صاحب نماينده در فصل بعد ليگ برتر خواهد شد؟!

هرچه به پايان بازى نزديك ميشديم استرس در چهره ى حاضرين در ورزشگاه بيش از بيش هويدا بود كه نشان از استرس بالاى بقا بود؛چرا كه نتيجه هاى همزمان طورى رقم خورده بود كه فولاد وارد اسانسور ليگ دو ميشد.

تا دقيقه٩٣ كرانه اميد فولاد به نااميدى ميگراييد تا ان كه بازهم تعويض باقرنيا جواب داد و اينبار مهران مرادعلى گل پيروزى بخش فولاد را به ثمر رساند.

بعد از گل خوشحالترين افراد روى زمين يزدى هايى بودند كه به حق لياقتشان بيش از تجربه جشن بقاست؛هرچه بود بعداز گل هيجده دقيقه بازى بعلت درگيرى بازيكنان دو تيم و تماشاگران متوقف شده بود كه در نهايت با اخراج چهار بازيكن از دو تيم از جمله ايمن تراج دروازه بان فولاد بازى پيگيرى شد ولى چون سه تعويض باقرنيا انجام شده بود نيما دلاورى دروازه بان فولاد شد.

انقدر حساسيت بازى به اوج خود رسيد كه حسينى دروازه بان نفت به سمت دروازه فولاد يورش برده بود اما اين بازى در نهايت به كام يزديها شد و فولاد با اين پيروزى باز هم در ليگ يك ابقا شد.

بعد از بازى تماشاگران و بازيكنان فولاد به خوشحالى بقا پرداختند!
در حاليكه همه ى فوتبالدوستان يزدى از اين سناريو تكرارى جشن بقا بجاى جشن صعود خسته شده اند.
به اميد روزى كه مردم كوير به حق خود در مستطيل سبز برسند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار