رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به غیرفعال بودن بیش از نیمی از واحدهای صنعتی استان، گفت: واحدهای راکد و نیمه فعال صنعتی مازندران شناسایی شد.

واحدهای راکد و نیمه‌فعال صنعتی مازندران شناسایی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، عبدالله مهاجر دارابی ظهر امروز در دیدار اعضای اتاق بازرگانی مازندران با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی آمادگی دارد در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی  و توسعه اقتصاد در جامعه تلاش کند.

وی افزود: بخش خصوصی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل  اقدامات مناسبی انجام داد تا با رفع مشکلات، افزایش تولید و ایجاد اشتغال را در استان افزایش دهد. تلاش کردیم  با بکارگیری مشاوران مشکلات را در تولید شناسایی و طبق قوانین و مقررات آنها را رفع کنیم.

مهاجر تصریح کرد: مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی است که باید برخی از این قوانین اصلاح شوند. همکاری و تعامل میان دولت و بخش خصوصی می‌تواند مهم‌ترین گام در راستای رفع مشکلات در همه بخش‌های اقتصادی باشد و به رونق اقتصادی کشور کمک کرد.

وی بیان داشت: باید واحدهای تولیدی و صنعتی با افزایش تولید کمی و کیفی خود و مشارکت با اتاق بازرگانی و همکاری با شورای گفت‌وگو وظایف خود را بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق قانون عمل کنند.

مهاجر گفت: در حال حاضر مشغول بررسی چگونگی وضعیت واحدهای تولیدی هستیم تا واحدهای فعال، نیمه  فعال و یا راکد شناسایی و در شورای گفت‌وگو برای احیا، رشد و توسعه آنها اقدام شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.