مرحله اول رزمایش موشکی بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی درجمع خبرنگاران گفت: در پایان مرحله اول رزمایش بیت المقدس 28چهار فروند موشک فجر 5 و 2 موشک نازعات با 14 فروند راکت اهداف از پیش تعیین شده خود را مورد اصابت قرار دادند.
امیر سرتیپ دوم ستاد سیدعلی محرابی اظهار کرد: این رزمایش در سه مرحله انجام می شود که مرحله اول و دوم آن امروز در منطقه مرنجاب و آران بیدگل و مرحله سوم نیز فردا (دوشنبه) در نصرآباد اصفهان برگزار می شود.
وی گفت: در صدد هستیم تا در این رزمایش بر شایستگی ها و سرعت عمل نیروهای زمینی ارتش بیفزاییم.
در ادامه این رزمایش آتش ‌بار توپخانه به سمت اهداف از پیش تعیین شده صورت گرفت و پس از آن 4 راکت انداز(کاتیوشا) 122 میلی متری به سمت اهداف تعیین شده با موفقیت شلیک شد.
محرابی گفت: تیپ 65 نوهد نیز در مرحله دوم رزمایش عملیات ویژه خود را بزودی آغاز خواهد نمود.
وی تصریح کرد: در مرحله سوم که در منطقه نصرآباد اصفهان انجام خواهد شد، پدافند در سطح نیز حضور داشته و توپخانه و هوانیروز نیز عملیات خود را انجام می دهند.
در برگزاری رزمایش بیت المقدس 28 آخرین تاکتیک های دفاعی و موشکی با جدیدترین سلاح ها و به صورت کاملا واقعی تمرین خواهد شد.
مرحله اول این رزمایش با پرتاب موشک های نازعات و راکت فجر 5 که با دستان پرتوان مهندسان توانمند صنعت دفاعی و نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته است، اجرا شد.
ارتقای آمادگی رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش و آزمایش تجهیزات و سلاح هایی که تاکنون در این نیرو رونمایی شده است، از اهداف برگزاری این رزمایش است.
ارتقا و تکمیل آموزش های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) که در طول سال سپری شده است، مرحله تکمیلی و میدانی آن در این رزمایش انجام شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.