راویان هشت سال دفاع مقدس «ماه نشان» را در شب‌های ماه مبارک رمضان به روی آنتن می برند.

محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق در خصوص اجرا و پخش ویژه برنامه «ماه نشان»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «ماه نشان» عنوان ویژه برنامه‌ای است که هر شب به صورت زنده به تهیه‌کنندگی پیام ابراهیم پور، در قالب بخش‌های مختلف رسانه‌ای، مستند و دیگر بخش‌های متنوع به موضوع فعالیت‌های اجتماعی می‌پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه با محوریت مجموعه کارهای اجتماعی است که در جبهه فرهنگ انقلابی قرار دارد و با همراهی تعدادی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند: سم زدایی و مبارزه با اعتیاد و نمونه کارهای خودجوش مردمی می‌پردازد.

ناجی در خصوص اجرا و پخش ویژه برنامه «ماه نشان» تصریح کرد: بیژن نوباوه و حسین یکتا که هر دو از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و راویان جنگ تحمیلی هستند، اینبار با محوریت رفتارهای اجتماعی، راوی مسائل اجتماعی می شوند.

وی به روند تولید و ساختار ویژه برنامه «ماه نشان» اشاره کرد و گفت: این برنامه با وزن سنگینی که دارد تمرکز بیشترش را روی نهادها، حرکت های خودجوش مردمی و فعالیت‌های امور جهادی قرار داده است.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق سیما افزود: ویژه برنامه «ماه نشان» هر شب با یک سوژه مجزا به معرفی مستندهایی که از قبل تولید شده است و دیگر بخش های برنامه می‌پردازد.

وی درباره اجرا و طراحی دکور ویژه برنامه «ماه نشان» تصریح کرد: طراحی و اجرای دکور این برنامه همچنان قطعی نشده است و برای آن مکانی را در فضایی باز درنظر گرفته ایم.

ناجی در پایان خاطر نشان کرد: ویژه برنامه «ماه نشان» به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای بیژن نوباوه و حسین یکتا هر شب به مدت یک ساعت در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار