شمخانی:

ایران امنیت رشک برانگیزی دارد/ قدرت موشکی جمهوری اسلامی یک مؤلفه بازدارنده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران امنیت رشک برانگیزی دارد که اهمیت نقش برادران اطلاعاتی مهم است.

شمخانی: ایران امنیت رشک برانگیزی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش روش‌های تحلیل اطلاعات که در مرکز همایش‌های بین‌الملی سازمان صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه قدرت موشکی جمهوری اسلامی یک رکن از عناصر قدرت بازدارنده است، عنوان داشت: قدرت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی عامل ایجاد مقاومت و سدی دربرابر اسرائیل است.

وی ادمه داد: قدرت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی راه رهایی از ظلم را ایجاد کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه نفوذ از مهلک‌ترین شکل خصومت دشمنان انقلاب اسلامی است و مؤلفه‌های بنیادین را هدف قرار داده گفت: این سوال مطرح است که آیا قدرت اطلاعاتی می‌تواند به سطحی از قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی ارتقا یابد و محوری برای پاسخگویی مقاومت ایجاد کند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه صحنه مقابله با تکفیری‌ها ادامه پیروزی‌های دفاع مقدس است گفت: نگاه جزیره‌ای به قدرت نظامی و نگاه شبکه‌ای به این موضوع یک خطای فاحش است.

دریابان شمخانی تأکید کرد: قدرتی موثر است که درونی باشد و قدرت انقلاب اسلامی بر مبنای مؤلفه‌های درونی ایجاد شده و اگر این انقلاب بی‌نام امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، راه درست انقلاب بدون حرکت در مسیر مقام معظم رهبری ممکن نخواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه قدرت اطلاعاتی باید قابلیت تلافی گسترده سایبری و ایجاد یک قدرت بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان در عرصه نیمه سخت را داشته باشد گفت: قدرت اطلاعاتی باید قابلیت مقابله با تروریست‌های تکفیری و ایران هراسی و اشکال مختلف نفوذ را داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دکترین قدرت تحلیل اطلاعات باید همچون قدرت موشکی و اقتصاد مقاومتی پایه گذاری شود و این نیاز به عزم جهادی و اراده کلیت نظام را دارد.

انتهای پیام/
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار