تفاهم نامه همکاری های مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه آزاد اسلامی اراک امضا شد.

   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در این تفاهم نامه که به امضای فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان و دکتر نظام آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسید، طرفین را متعهد ساخت که در زمینه های آموزشی و پژوهشی به منظور افزایش صلاحیت و شایستگی های حرفه ای مدیران و معلمان به عنوان اصلی ترین مولفه تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت و همکاری در نیازسنجی، توسعه، دانش و مهارت های آموزشی معلمان، کارکنان، کارشناسان، مدیران و اعضای هیات علمی و فعالیت های علمی – پژوهشی موضوع این تفاهم نامه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: دانشگاه ازاد اسلامی با توجه به مجموعه های سما و پوشش علمی تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و نونهالان از دوره پیش دبستانی تا متوسطه دوم در حوزه آموزش های عمومی نقش موثری دارد.

فولادوند افزود: در این تفاهم نامه مقرر شده است، در محل ها و مکان هایی که امکان توسعه فعالیت های دانشگاه آزد اسلامی وجود دارد با درخواست های آنان موافقت شود و روند را برای توسعه فعالیت های انان از طریق آموزش و پرورش استان تسهیل کنند و همچنین از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به نفع آموزش و پرورش استفاده شود.

وی گفت: در آموزش معلمان ،ارتقاءمهارت های حرفه ای آنان ، برگزاری همایش ها و انجمن ها از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی اراک استفاده خواهد شد و متقابلا آموزش و پرورش نیز هرگونه امکاناتی که بتواند در اختیار مجموعه دانشگاه ازا اسلامی اراک قرار خواهد داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز گفت: در حال حاضر 21 مدرسه و 3 اموزشکده سما در استان با 3400 دانش آموز و 3500 دانشجو مشغول به فعالیت است که در جهت رشد و شکوفایی علم و دانش در بین فرزندان این استان آمادگی لازم را برای همکاری با آموزش و پرورش استان در این مجموعه ها داریم.

دکتر نظام آبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به رسالتی که در راستای آموزش و پژوهش و اثرگذاری آن در سطح استان دارد آمادگی خود را در قالب این تفاهم نامه در زمینه همکاری در آموزش نیروی انسانی ، ارتقا سطح آموزشی مدرسین آموزش و پرورش در سطح مدارس ، دبیرستانها و هنرستانها و یاری رساندن در طرح های پژوهشی که آموزش و پرورش در دست اقدام دارد با تمام توان و با استفاده از اساتید با آموزش و پرورش استان اعلام می کند.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.