همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، دوره های تابستانی آموزش علوم قرآنی در ۱۰۰ موسسه و خانه قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: تابستان امسال، ۳۱ مرکز قرآنی در شهرستان شهرکرد، ۱۵ مرکز در شهرستان بروجن، ۱۶ مرکز در شهرستان لردگان، ۱۱ مرکز در شهرستان کیار، ۹ مرکز در شهرستان فارسان، ۷ مرکز در شهرستان سامان، ۶ مرکز در شهرستان کوهرنگ، ۳ مرکز در شهرستان بن و ۲ مرکز در شهرستان اردل دوره‌های آموزشی علوم قرآنی را برگزار می‌کنند.

مهدی پرتوی افزود: این دوره‌های آموزشی در رشته های مختلف از جمله روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ، تفسیر، مفاهیم، احکام، نهج‌البلاغه، و کلاس های ویژه کودکان برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به برگزاری این دوره‌ها در ۲ گروه برادران و خواهران و در سطوح مختلف از مبتدی تا تخصصی، گفت: طرح‌های آموزشی در رده های سنی مختلف با توجه به نیاز مخاطبان برپا شده است.

پرتوی، ارتقای کیفی سطح مهارت قرآنی افراد و همچنین پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد.

وی یادآور شد: اطلاعات دوره‌های آموزشی علوم قرآنی با همکاری کارشناسان قرآنی شهرستان‌های ۹ گانه استان جمع‌آوری و به منظور اطلاع‌رسانی به عموم مردم به صورت پوستر و دفترچه چاپ و در اختیار ادارات، مدارس و مراکز عمومی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۵
17 شهریور
آخرین اخبار