فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های زنجان امروز منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش اصلی و موضوعی گفت: دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های زنجان  با هدف ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی مطلوب و همچنین گسترش فرهنگ مطالعه ،شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان  در سال جاری برگزار  خواهد شد.

مقدم با بیان این که این مسئول با بیان این که در بخش اصلی جشنواره آثار از سوی هئیت داوران داوری می شود افزود: در بخش موضوعی نیز با نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از رسانه های فعال تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه ، اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت،نماز و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر،حجاب و عفاف،آب و محیط زیست، خانواده و سبک زندگی  را از جمله بخش های موضوعی این جشنواره عنوان کرد و گفت: مهلت ارسال آثار٢٠ تیرماه سال جاری می باشد و همچنین شرکت کنندگان باید آثاری را ارسال کنند که در فاصله زمانی اول تیر ماه ٩٤ تا ٣١ خرداد ٩٥ در خروجی رسانه ها و مطبوعات استان درج شده باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد که اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان در ١٧ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان  را به عنوان یکی از برنامه های اصلی این جشنواره اعلام کرد و  گفت: این نمایشگاه از١١ تا ١٧ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ ک

برچسب ها: جشنواره ، فراخوان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.