قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا در صورت تأمین نشدن هزینه عمل، پای خود را از دست می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ علی سلمانی، قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا که از 17خرداد به دلیل تصادف در یکی از بیمارستان های رشت بستری است، در صورت تأمین نشدن هزینه های عمل جراحی پای چپ خود را از دست می دهد.
 وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل حضور داشت، به دلیل مشکلات مالی و معیشتی این اردو را ترک کرده بود.
مربی گیلانی تیم ملی مشت زنی نیز گفت: تاکنون دو عمل جراحی با حدود 210میلیون ریال هزینه روی پای وی انجام شده و دیگر توانایی پرداخت عمل های دیگر را ندارند.
افشین نادری با بیان اینکه یک عمل مهم دیگر باید روی پای این قهرمان آسیایی انجام شود، افزود: به دلیل نداشتن منابع مالی چند روزی است عمل جراحی وی به تاخیر افتاده و پاهایش سیاه شده است که امیدواریم با کمک مسئولان و خیران هرچه سریع تر تأمین شود.
همسر علی سلمانی هم گفت: تاکنون با کمک اطرافیان و وام هزینه های عمل را تامین کردیم اما دیگر چیزی برای ما نمانده و از همه تقاضا دارم به این قهرمان که روزی برای کشورش افتخار آفرینی کرده بشتابند وگرنه نقص عضو خواهد شد.
دکتر فدایی دکتر معالج سلمانی هم گفت: پاهای این قهرمان مشت زنی به دلیل تاخیر در عمل سیاه شده و باید هرچه سریع تر این جراحی انجام شود در غیر این صورت مجبور به قطع عضو وی خواهیم شد.
جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان هم با حضور در بیمارستان گیل گلسار از این قهرمان عیادت کرده و قول کمک مالی داده اند.
ارسطو، مدیر داخلی بیمارستان گیل گلسار هم از مساعدت این بیمارستان برای کاهش هزینه های عمل این قهرمان آسیایی خبر داد.
سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابت های بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی مشت زن گیلانی است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.