سراج مطرح کرد؛

گزارش حقوق های نامتعارف، امروز به روسای 3 قوه ارائه می شود/ یکی از مدیران به حبس محکوم شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز، گزارشی در مورد حقوق های نامتعارف با نام و میزان دریافتی به سران 3 قوه ارسال می شود.

ارائه گزارش حقوق های نامتعارف به روسای 3 قوه به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم افتتاح مرکز آموزشی آبود زمان آسیایی که امروز (یکشبه ) به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد،با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امروز ساختمان آکادمی آسیاییaoa در 12 طبقه با حضور معاون اول قوه قضاییه افتتاح شد.

 وی افزود: از سال 92 در سازمان بازرسی کل کشور 20پروژه با زیر بنای 51هزار متر مربع شروع شد که امسال کار 12پروژه با زیر بنای 26هزار متر مربع به پایان رسیده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز بنده گزارشی که به وسیله سه معاونت سازمان بازرسی کل کشور در خصوص حقوق های نامتعارف مدیران تهیه شده است تقدیم روسای 3 قوه می کنم که در این گزارش نام ،مشخصات و میزان دریافتی مدیران آمده است.

سراج گفت: یکی از مدیران نهادها به ما گزارش اعلام نکرد و از دادن اسناد استنکاف کرد موضوع را به دادگاه گزراش کردیم و طبق ماده 8 سازمان بازرسی کل کشور این فرد محکوم به حبس شد و به زودی حبس آن به دلیل استنکاف از مدارک و اسناد به سازمان بازرسی اجرا خواهد شد.

سراج تاکید کرد: این گزارش توسط سه معاونت تولیدی،اقتصادی و فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور تهیه شده است.

وی افزود: گزارش معاونت تولیدی در خصوص فعالیت شرکت ها و مراکز تولیدی است،گزارش معاونت اقتصادی در مورد فعالیت مراکز اقتصادی و وزارت خانه ها تهیه شده و امروز به سازمان  تحویل داده شد و گزارش معاونت فرهنگی در رابطه با عملکرد مراکز فرهنگی کشور تهیه شده و بنده امروز این گزارش را که به نوعی خود احضاری و در جهت راستی آزمایی تهیه شده به راس سه قوه تقدیم می کنم و در آینده نیز گزارشی ویژه از حقوق های دریافتی تهیه می شود.

*گزارش ارسالی به روسای 3 قوه محرمانه است

در ادامه سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با گزارش ارسالی امروز این سازمان به روسای 3 قوه اظهار د اشت: این گزارش محرمانه است و از بیان جزئیات آن معذورم، این گزارش در رابطه با خود احضاری است و همه موارد را در بر می‌گیرد.
 
وی افزود: یکی از مدیران نهادهای کشوری از ارائه گزارش در رابطه با میزان حقوقش استنکاف کرد که طبق ماده 8 سازمان بازرسی کل کشور، این مدیر علت استنکاف از ارائه گزارش به حبس محکوم شد که به زودی حکم وی اجرا می‌شود.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور رد رابطه با ارائه گزارش آلودگی هوا به روسای 3 قوه بیان داشت‌: گزارش آلودگی هوا برای روسای 3 قوه اثبات شده است و از عالی ترین مقام‌ها در این رابطه توضیح خواستیم که 11 نهاد باید دفاعیات خود را در این زمینه اظهار کنند تا ما بتوانیم تصمیم گیری کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۵
مگر مسیولین نمی دانستند که چه کسی چقدر حقوق می گیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۵
تفاوت حقوق کارگران وحقوق مدیران باحساب تمام مزیای آن باقانون کارحداکثرسه برابرشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
اصلاح قانون تجارت = پرداخت حقوق ها و پاداش های 200 میلیونی به هیات مدیره شرکت های بورسی ممنوع شود - اعم از هیات مدیره موظف و غیرموظف -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۵
من نمی دونم اگه سن بازنشستگی 30 سال است پس چرا ادارات دولتی پرشده از کارمندانی با 31 و 32 و 33 و 34 و 35 سال سابقه کار دولتی که هیچ اقدامی از طرف کارگزینی اداره و معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت برای بازنشسته کردن آنها انجام نمیشود ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرداخت اضافه کاری به کارمندان و مدیران دولت , ممنوع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
این گونه نباشدکه حقوق قانون کاربگیرندومزایای میلیونی دریافت کنند
آخرین اخبار