معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از اجرای چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غضنفری به عضویت ۱۹ دستگاه اجرایی در کمیته اقتصادی اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و گفت: کل طرح های کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان با احتساب هزار و ۸۵۶ طرح بسیج شامل دو هزار و ۳۵۲ طرح هستند.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۵ حدود دو هزار و ۱۷۴ طرح بوده و طرحهای قابل افتتاح آن در سال ۹۶ حدود ۱۷۸ طرح هستند.

غضنفری با اشاره به اینکه در کمیته اقتصادی اقتصاد مقاومتی دو نوع تقسیم بندی ماهیانه، دستگاهی و شهرستانی را تدوین کرده ایم، گفت: در طرح ماهیانه باید چگونگی اجرای طرح و نوع آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در تیر ماه امسال هشت طرح مرداد ماه سه طرح، شهریور ۴۷۸ طرح، مهر ماه ۴۷۶ طرح، آبان پنج طرح، آذر ۷۱۲ طرح، دی ۴۶۳ طرح بهمن پنج طرح و اسفند ماه ۲۴ طرح کمیته اقتصادی استان افتتاح می شوند، افزود: دلیل اینکه بعضی از ماه های سال تعداد کمی طرح داریم این است که ۱۹۲ طرح در حوزه صنعت و معدن، ۷۱ طرح در حوزه جهاد کشاورزی و دیگر طرح هایی که مربوط به بسیج سازندگی هستند در قالب ثبت نام در سامانه بهین یاب در حال بررسی هستند.

رئیس کمیته اقتصادی اقتصاد مقاومتی لرستان گفت: در شهرستان کوهدشت در سال ۹۵ حدود ۱۶۹ پروژه اقتصادی را به بهره برداری می رسد.

غضنفری به حجم سرمایه گذاری در حوزه طرح های اقتصادی که حدود چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در دو سال است، اشاره کرد و افزوود: سهم سال ۹۵ با این پروژه های افتتاحی حدود چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی بر لزوم تشکیل جلسات روزانه و فعالیت های مستمر کمیته ها تاکید کرد و گفت: دو طرحتملکی که در استان مشکل ساز بودند واگذار شدند و خیلی از موانع و مشکلات آن ها حل و فصل شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.