رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه 52 هزار دانش‌‌آموز در مناطق مختلف این شهرستان مشغول به تحصیل هستند از فعالیت پروژه مهر برای بازگشایی 500 آموزشگاه در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید علی‌اکبر هاشمی با بیان گستردگی شهرستان بویراحمد و پراکندگی مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان اظهار کرد: در این شهرستان 52 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف داریم که نشان‌دهنده وظیفه سنگین همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد است.
 
وی گفت: به تعداد این دانش‌‌آموزان هر ساله افزوده می‌شود و همچنین از سایر نقاط استان مهاجرت‌هایی به این شهرستان نیز داریم.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: به همین دلیل برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی هر ساله باید تمهیداتی جدید اندیشیده و برنامه‌‌ریزی مفصلی در فصل تابستان برای بازگشایی مدارس در مهرماه داشته باشیم.
 
هاشمی از پروژه مهر و فعالیت‌هایی که در قالب آن انجام می‌شود یاد کرد و گفت: در این پروژه باید برای تحصیل تعداد 52 هزار دانش‌‌آموز که تعداد کمی نیست برنامه‌ریزی داشته باشیم.
 
وی از فعالیت تعداد 500 آموزشگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مشکلات کنونی ما در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که بیشتر وقت خود را مصروف آن کرده‌ایم کمبود فضای آموزشی در نقاطی از شهر یاسوج است.
 
این مسؤول با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهر افزود: از نقاط مختلف استان هر ساله در شهر یاسوج پذیرای دانش‌‌آموزان جدیدی هستیم که باید برای فضای تحصیلی آن‌ها چاره‌جویی شود.
 
وی به سایر فعالیت‌ها در قالب پروژه مهر در آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: همچنین ساماندهی معلمان و دبیران و مدیران مدارس یکی از برنامه‌های سنگین دیگر است که همکاران ما برنامه‌ریزی لازم برای انجام این کار را انجام داده‌اند.
 
هاشمی از تلاش برای کیفی‌سازی همه برنامه‌ها در راستای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 95-96 گفت و در ادامه افزود: نشست‌ها و جلسات هر روزه‌ای با همکاران خود در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش داریم تا بتوانیم در چارچوب پروژه مهر به بهترین نحو بازگشایی مدارس در این سال تحصیلی را نیز داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ف - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.