دونده ماراتن دوومیدانی کشورمان برای آماده سازی هر چه بیشتر پیش از شروع بازی های المپیک جمعه هفته جاری راهی چین می شود تا تمرینات اختصاصی خود را در آنجا پیگیری کند.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:برای انجام کارهای پزشکی مربوط به دوپینگ به تهران آمده ام جمعه شب عازم اردوی تمرینی کشور چین می شوم تا در آنجا تمریناتم را پیگیری کنم،در هیچ مسابقه رسمی تا پیش از المپیک شرکت نخواهم کرد،10مرداد به کشور باز می گردم تا همراه با کاروان دومیدانی عازم بازی های المپیک شویم.

وی درباره امکانات فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران المپیکی گفت: خدارا شاکریم که امکانات خوبی توسط فدراسیون فراهم شده است،هم چنین از رئیس فدراسیون هم برای زحماتی که کشیده اند تشکر می کنیم.

دونده ماراتن کشورمان در ادامه گفت: رقابت‌های المپیک سطح بالایی دارد برترین‌های دنیا دراین مسابقات شرکت می‌کنند به همین دلیل  نباید توقع مدال داشت،من اگر بتوانم رکورد ملی را در بزرگ‌ترین آوردگاه جهان ورزشی بهبود ببخشم کار بزرگی انجام داده ام.

زورآوروند در پایان و درباره احتمال کسب مدال‌ در این رشته گفت :امیدوارم دو میدانی‌کاران کشورمان در این رقابت‌ها به خوبی ظاهر شوند و بتوانند نمایش قابل قبولی داشته باشند .البته نباید فراموش کرد که همه چیز به روز مسابقه و شرایط  ورزشکار بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار