دونده ماراتن المپیکی کشورمان برای آماده سازی هر چه بیشتر پیش از شروع بازی های المپیک صبح امروز راهی کنیا شد.

به گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجعفر مرادی، دونده ماراتن المپیکی کشورمان، برای حضور مقتدرانه و پیگیری تمرینات اختصاصی خودش پیش ار رقابت های المپیک ریو، صبح امروز تهران را به مقصد کنیا ترک کرد.
 
قرار است محمد جعفر مرادی دور جدید تمریناتش را به مدت یک ماه روز در یکی از کمپ های ورزشی کنیا بر پا کند،بعد از پایان این اردو به کشور باز می گردد تا همراه با کاروان دوومیدانی عازم بازی های المپیک تابستانی ریودوژانیرو شوند.

وی در مسابقات ماراتن دوبی در سال 2015میلادی توانست با حد نصاب 2ساعت،17 دقیقه و 41صدم ثانیه سهمیه المپیک را برای کشورمان بدست آورد.
 
محمد صمیمی، محمد ارزنده، سبحان طاهرخانی، رضا قاسمی، علی خدیور، سجاد هاشمی، مصطفی ابراهیمی، کیوان قنبرزاده و محمدحسین وظیفه دوست، 9 ورزشکاری هستند که به همراه ایگور پاکلین و حامد احمد پور به عنوان مربی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

قرار است طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مسابقات بین المللی کسب سهمیه المپیک در قزاقستان انجام شود که برنامه دوومیدانی کاران کشورمان بدین شرح است:

فردا قرار است مسابقات پرش طول،100متر،400متر  در دور مقدماتی برگزار شود،در عصر همان روز هم مراحل نهایی دوی 100متر،400متر،پرش طول و پرش ارتفاع انجام می شود.

روز سه شنبه و پایانی مسابقات هم مواد پرتاب دیسک،800متر،200متر برگزار می شود.

 تیم دوومیدانی کشورمان روز پنج شنبه هفته جاری به کشورمان باز خواهند گشت.

همچنین احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان قرار است امشب در رقابت های بین المللی پرتاب دیسک لوگزامبورگ شرکت کند تا پیش از شروع بازی های المپیک ریو بتواند به آمادگی این پرتابگر خوب کشورمان کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: المپیک ، ریو ، دوبی ، کنیا ، ماراتن ، حدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار