ساری ؛

ساخت و سازهای غیرمجاز نوشهر زیر تیغ

7 واحد مسکونی غیر مجاز در زمین های کشاورزی نوشهر تخریب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر در حاشیه عملیات تخریب هفت واحد مسکونی غیر مجاز در روستای کهنه سرا در بخش مرکزی شهرستان نوشهر گفت: بنا به دستور دستگاه قضایی مبنی بر جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در خارج از بافت روستا، ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان تخریب می شود.

محمدرضا رضوی زاده افزود: ۱۱ مورد حکم تخریب به مساحت ۲۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از ابتدای امسال تاکنون در نوشهر اجرایی شد و تعداد دیگری پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در دست بررسی و صدور حکم است.

برخی افراد با وجود اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی بر عدم ساخت و ساز در خارج از بافت روستا و زمین های کشاورزی و دستور بر توقف عملیات ساخت، به هشدارها توجهی نمی کنند و جهاد کشاورزی نیز با پرونده سازی در دادگستری، اقدام به اجرای احکام تخریب در این زمین ها می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گفت: افرادی که قصد خرید و یا درخواست تغییر کاربری زمین های کشاورزی را دارند قبل از هرگونه اقدام جهت دریافت مشاوره و یا مجوز های قانونی به این مدیریت و یا مراکز جهاد کشاورزی پول، کجور و یا ملکار مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار