منادی سپیدان در حاشیه مراسم ختم مادر همسر باهنر:

دیوان محاسبات دقت کند تا دیگر از بیت المال برداشت غیرقانونی نشود

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: ضعف قانونی و ناکارآمدی دستگاه های نظارتی منجر به دریافت حقوق ها نامتعارف توسط برخی از مسئولان و مدیران شده است.

دیوان محاسبات دقت کند تا دیگر از بیت المال برداشت غیرقانونی نشودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علیرضا منادی" سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس نهم در حاشیه مراسم ختم مادر همسر محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه مهندسین در واکنش به سوالی پیرامون ریشه دریافت فیش های حقوقی نجومی گفت: در این زمینه نقطه ضعف هایی چون ضعف قانونی و ناکارآمدی دستگاه های نظارتی منجر به دریافت حقوق ها نامتعارف توسط برخی از مسئولان و مدیران شده است. 
 
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه متاسفانه روح مردم از این قضیه جریحه دار شده است، اظهار داشت: امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.  
 
وی با اشاره به اینکه تاسف آور است که این افراد چنین حقوق های نجومی دریافت می کنند و در مقابل برخی کارگران حقوق های ناچیز 700 هزار تومانی می گیرند، تصریح کرد: دریافت چنین حقوق های کلانی فاجعه بار است. 
 
منادی سپیدان در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه برخورد با متخلفان دریافت کننده حقوق های نجومی گفت: این مبالغ از حساب ها برداشت شده است به این معنا که یک مسئول با استفاده از قدرتش چنین مبالغی را برداشت کرده است. 
 
این نماینده ادوار مجلس با تاکید براینکه باید ذی حسابان پاسخگو باشند اظهار داشت: آنان باید بگویند که چرا این مسئله را ماده 91 نکردند و به دیوان محاسبات اطلاعی در این زمینه ندادند. 
 
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این دیوان محاسبات باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته است این مسئله را به خوبی پیگیری کند. 
 
وی ادامه داد: هر چند دیوان محاسبات اقدامات خوبی پیرامون این فیش های حقوقی داشته است اما در خصوص فیش های حقوقی اخیر اتفاق خاصی رخ نداده است. 
 
منادی سپیدان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم دیوان محاسبات و سازمان بازرسی از این به بعد دقت لازم را داشته باشند که از بیت المال برداشت غیرقانونی صورت نگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار