بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر با مردم هم نفس شویم آن‌گاه می‌توان به قلب مردم دسترسی پیدا کرد تا برای کارهای جدی تر ظاهر شویم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رامبد جوان  امروز در نشست خبری انجمن اوقات فراغت اصفهان با اشاره به برنامه‌های انجمن اوقات فراغت کشور در سال 95 اظهار داشت: برنامه‌هایی از قبیل ایجاد ساختمان‌هایی که سبب جمع شدن اهالی محلات برای موضوعات فرهنگی سرگرم کننده شود، در دستور کار قرار دارد که این فضا باید دور از فضای کلاس و آموزشی باشد.
وی افزود: مهم‌ترین مسئله این است که ما در اجتماع‌های مختلف حضور پیدا کنیم، فضاها می‌تواند مفرح و سرگرم کننده باشد، در خندوانه این را ثابت کردیم که اگر با مردم در فضایی صمیمی و مفرح ارتباط برقرار کنیم موضوع‌های مهمی را می‌توانیم مطرح کنیم که مردم نیز از موضوع مطرح شده استقبال کنند.
رئیس انجمن اوقات فراغت کشور خاطرنشان کرد: اگر با مردم هم نفس شویم آن‌گاه می‌توان به قلب مردم دسترسی پیدا کرد تا برای کارهای جدی تر ظاهر شده و برای کارهای بزرگتر از آن‌ها استفاده کرد، سرایت این موضوع در رفتار روزمره مردم سبب انتقال اوقات فراغت از انجمن به ذهن و زندگی مردم عادی می‌شود.
وی در پاسخ به این سئوال که دلیل فاصله‌ای که میان رامبد جوان و سینما افتاده، چیست، تصریح کرد: این مسئله را قبول ندارم، رامبد جوان این اتصال را با سینما حفظ کرده، میان 2 خندوانه فیلم ساخته‌ام، هر چه زمان می‌گذرد درباره هدف خود و اینکه چه چیز از سینما و مردم می‌خواهم را میفهمم و سعی بر این دارم که هرجا هستم مفید و دغدغه‌مند باشم.
جوان بیان کرد: به عنوان شوخی ممکن است روزی برسد که رامبد دیگر در سینما و تلوزیون نباشد و در انجمن اوقات فراغت فعالیت کند، البته باید دانست جدایی از سینما بسیار سخت است اما هر جا که بتوانم مفید واقع شوم در این راستا فعالیت می‌کنم.
وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌های سازمان اوقات فراغت برای دانش آموزان گفت: ما روزانه چندهزار دانش آموز تهرانی را به مکان‌های مختلف می‌بریم و برنامه‌هایی نیز برای اردوها با زمان بیشتر داریم، یکی از مسائل جدی برای ما تهران گردی و شب تهران است که این موضوع می‌تواند در همه شهرهای بزرگ رخ دهد و باید دانست گردشگری کمک بسیار بزرگی می‌تواند در این راستا باشد.
رئیس انجمن اوقات فراغت کشور اظهار داشت: کودکان باید در فضای خارج از مدرسه تفریح کنند و علاوه بر جنبه آموزشی باید گروهی رفتار کردن و زندگی بدون نظارت را تجربه کنند، خانواده، تنها کار کردن و هزینه بالا نیست و پدر و مادر باید رابطه‌ای بسیار نزدیک را با فرزندان داشته باشند که در این مسئله پدران نقش بسیار مهمی را در ارتباط با دختران خود دارند که انجمن برای این مسئله نیز برنامه‌ریزی کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا رامبد جوان با شهرت بالای خود دغدغه بسیاری در اوقات فراغت دارد و این دغدغه چه سودی برا وی به دنبال دارد، افزود: من می‌توانم مانند بسیاری از هنرمندان رستوران زنجیره‌ای یا تجارتی بزرگ داشته باشم یا در سال 5 فیلم بسازم و بیشتر پول کسب کنم اما ساخت خندوانه و سفید شدن موهایم نشان از دغدغه من دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.