دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی گفت: بانک اطلاعات شرکت های دانش بنیان دریایی در کشور با هدف بهبودوضع اقتصاد دریایی کشور طراحی شد.

بهنام رضایی دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهداف راهبری این ستاد در سه حوزه تعاملی، جامع و کاربردی اظهار داشت: با این سه هدف راهبری میتوان این پایگاه جامع را مناسب مدیران رده بالا و میانی، صاحبان صنعت و اقشار تحصیل کرده دانشگاهی و دانشجویان بر شمرد.

وی ادامه داد: بارگزاری اطلاعات تمامی شرکت ها و محصولات دریایی در سایت از  اقداماتی است که به انجام می رسد و در پی این اقدام شاهد رونق دریایی در کشور هستیم. 

دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری و نوآوری  در خصوص لزوم یکسان سازی اطلاعات دریایی گفت : دغدغه ارتقاء نقش صنایع دریایی ایران در کشور و کشورهای منطقه و حتی سایر کشورهای دنیا از سالها پیش ایجاد شده است و وجود چنین سایتی می تواند جایگاه این صنعت مهم را بهبود بخشد.

رضایی یاد آور شد: پایگاه اطلاع رسانی محصولات و تجهیزات دریایی، پایگاه اطلاع رسانی مشاغل و فناوری های دریایی،  تالار گفتمان دریایی، پایگاه اطلاعات شرکت ها و حمایت ها و مناقصات حوزه دریا همچنین پایگاه داده های دریایی و بانک های اطلاعاتی از جمله سایت های تشکیل شده در این پایگاه اطلاع رسانی هستند. 

وی گفت: پایگاه اطلاعات دریایی ایران به همت ستاد توسعه دریایی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و انجمن مهندسی دریایی ایران راه اندازی و در اختیار  عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.