پیشنهاد آخر این هفته از اجرای نمایش آنتیگنه در تماشاخانه باران و آنسویارک آب و آتش می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.

سینما آخر هفته
حسین قناعت با یک فیلم شاد و موزیکال با نام «دزد و پری» در سینماها ظاهر شده که داستان آن ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می‌کند که مجبور می‌شود به مدت 24 ساعت مدیریت مهد کودک دخترش را انجام دهد و در همین 24 ساعت است ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک رخ می‌دهد.

زندانی شدن آنی در تماشاخانه باران/ خوراک عشق نجومی ها در پارک آب و آتش

می‌توانید آخر هفته به همراه فرزندان خود به دیدن این فیلم بروید و از دیدن آن لذت ببرید.

تئاتر آخر هفته
نمایش «آنتیگنه» به کارگردانی حمیدرضا هدایتی در تماشاخانه باران روی صحنه رفته است که از دغدغه بسیاری از انسان‌های امروزه بازگو می‌کند. دختری که بعد از فوت پدر و مادرش حتی حق انجام هر کاری را ندارد و زندانی شده است.

زندانی شدن آنی در تماشاخانه باران/ خوراک عشق نجومی ها در پارک آب و آتش

در این نمایش حمید رضا بوسعدی، شفق خانی، ارشیا زرین، بابک قادری، بهداد قادری و.. ایفای نقش می‌پردازند.
 
کتاب آخر هفته
کتاب «پست مدرنیسم» از کتاب‌های پرفروش سال 94 بوده که داستان‌های پیشین درباره‌ی فلسفه و ادبیات را به روایت‌هایی نوتر بازگو می‌کند و داستان‌های ناگفته‌ای درباره‌ی عرصه‌های دور دست مثل پسامدرنیسم و اخلاق، فضا، اجرا، فناوری و … تأثیر آن در دل‌مشغولی‌های هر روزی ما بازگو می‌کند. این کتاب به قلم استیون کانر نوشته شده است و علاقه مندان می توانند آن را از نشر چشمه خریداری کنند.

زندانی شدن آنی در تماشاخانه باران/ خوراک عشق نجومی ها در پارک آب و آتش

گالری آخر هفته

نگارخانه مهروا میزبان دستان هنرمند نقاش کشورمان سوگل جواهری شده است که با حجم آثار نویی را خلق کرده و حرف‌ها و ایده‌های ذهنش را با این اثر بازگو می‌کند. تابلوهایی که با رنگ‌های زنده نقش بسته شدن و چشم و ذهن مخاطب را به این سو و آن سو می‌کشاند.

زندانی شدن آنی در تماشاخانه باران/ خوراک عشق نجومی ها در پارک آب و آتش

آخر هفته کجا بریم؟

غرب بزرگراه شهید مدرس و جنوب پارک آب و آتش. با عبور از مجموعه آب و آتش و ادامه مسیر به سمت جنوب، بعد از اتوبان شهید همت با استفاده از یک پل ارتباطی وارد بوستان نوروز و مجموعه پلانتاریومش می‌شوید.

زندانی شدن آنی در تماشاخانه باران/ خوراک عشق نجومی ها در پارک آب و آتش

اگر آن گنبد بزرگ شیشه‌ای که مدت ها کنار بزرگراه همت خودنمایی می‌کرد، با مغز و احساسات شما هم مثل ما بازی کرده باشد، حالا فرصت مناسبی برای ارضای این کنجکاوی است. آب دستتان است بگذارید زمین و فارغ از علاقمندی تان، سریعا یک سر به این پارک بزنید تا بالاخره کشف کنید این مکان گنبدی شکل شیشه‌ای را. این بنا، مربوط است به مجموعه «پلانتاریوم» که چهارمین آسمان نمای بزرگ دنیاست و خوراک عشق نجوم ها.

 
گزارش از نیلوفر جوانشیر




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.