پیشنهاد آخر این هفته فرهنگی از آثار یک هنرمند نقاش و یک اثر نمایشی با مضمون پهلوانی و جوانمردی می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.


تئاتر هفته:

هنری که از دل هنر هفت گانه بیرون می آید و آئین و سنت هر کشوری را نشان می دهد، این بار با نمایش «ترنا» قصد بر نشان دادن آیین ها و اخلاق های پهلوانی دارد. داستانی که ممکن است با دیدن آن برای هر کدام از ما خاطراتی را زنده کند.
 
نمایش «ترنا» به کارگردانی پژمان کاشفی هر روز ساعت 18:30 در تالار محراب روی صحنه می‌رود و میزبان مخاطبان خود خواهد بود.


سینمایی هفته:

فیلمی که به تازگی به کارگردانی رضا میرکریمی روی پرده سینما رفته است، از مشکلات اجتماعی در خانواده‌ها می‌گوید که در خلاصه داستان چنین نقل شده: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است، برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...
 
در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی،شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند و... به ایفای نقش می پردازند.


گالری هفته:

نگارخانه سهراب این بار میزبان هنرمند نقاشی شده است که نتیجه حاصل از 30 سال زحماتش را به تصویر کشیده و بوی واقعیت می دهد.این نمایشگاه از 28خرداد الی 15تیرماه  ساعت 14 الی 21میزبان مخاطبان خود خواهد بود. آخر هفته فرصت خوبی است تا به این نمایشگاه  رفت و آثار را از نزدیک  نظاره گر شد.


آخر هفته کجا بریم؟

بام محک در یکی از مرتفع ترین مناطق واقع شده است و برای زمان هایی که نیاز به هوای تازه و آرامش داریم جای فوق العاده ایست!! نه رستورانی هست و نه بوفه ای! فقط چشم اندازی بی نظیر از شهر تهران!
 
بعد از افطار برای رفتن به بیرون در خنکای هوا فرصت خوبی است تا به بام محک برویم و از فضای آن استفاده کنیم.


گزارش از: نیلوفر جوانشیر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار