کرمانشاه؛

پاسخ گویی دولت به درخواست ها

در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به کرمانشاه، بیش از 63 هزار درخواست بصورت تلفنی و بین 185 تا 190 هزار درخواست نیز از طریق ارسال نامه، از سوی مردم واصل شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهرام سلیمانی گفت: به این منظور امکاناتی فراهم شد و 1500 نفر آموزش دیدند که از 24 ساعت قبل از سفر تا 24 ساعت پس از سفر پاسخگوی مردم بودند.

وی گفت: در این مدت تماس‌های زیادی از سوی مردم استان گرفته شد که تعدادی از آنها تکراری بود و یا به هر دلیلی امکان ثبت آنها نبود و در مجموع 62 هزار و 333 تماس مردمی در سامانه 111 ثبت شد.

سلیمانی افزود: همچنین در سفر رییس جمهور به استان بر خلاف تصور ما 185 تا 190 هزار نامه مکتوب از سوی مردم استان تحویل شد که از بعداز ظهر روز سفر، ستاد دیگری تحت عنوان ستاد پردازش نامه ها با حدود هزار نفر پرسنل راه اندازی کریم که در چهار شیفت کاری مشغول مطالعه و رفع نقص نامه ها جهت ثبت آنها در سامانه شدند.

وی گفت: در مجموع با احتساب تماس های تلفنی و نامه های مکتوب بیش از 130 هزار درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده و به دستگاهای مربوطه ارجاع شده است.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکابات استانداری کرمانشاه گفت: مشکل اصلی که در بحث نامه های مکتوب داشتیم نقص نامه ها بود، بطوریکه حدود 120 هزار نامه تحویلی ناقص بود، یعنی یا کد ملی و یا آدرس نداشتند که همکاران ما با 200 خط تلفن با صاحبان نامه ها تماس گرفته و در حال رفع نقص هستند.

سلیمانی با بیان اینکه امیدواریم تا اواسط هفته آینده کار ثبت نامه ها در سامانه سامد به پیان برسد.

وی با بیان اینکه مردم برای پیگیری درخواست خود نیاز نیست به جایی مراجعه کنند، گفت: تمام درخواست ها به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می شود و دستگاه‌ها موظفند ظرف یک ماه با فرد متقاضی تماس بگیرند.

سلیمانی گفت: چنانچه تا دو ماه آینده با فردی که درخواست تلفنی یا کتبی داشته از سوی دستگاه‌ها تماس گرفته نشد، می تواند با سامانه 111 تماس گرفته و از طریق کد رهگیری مربوطه پیگیری کند.



انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.