کرمانشاه؛

تاکید بر اجرای برنامه های گردشگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه بر ضرورت پویایی دستگاه‌های مرتبط با بخش گردشگری سلامت در استان تاکید کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی گفت:  تثبیت گردشگری سلامت در استان نشانه جدی بودن استان در اجرای این برنامه است.
وی با بیان اینکه  تبلیغات و اطلاع رسانی در موضوع گردشگری سلامت توسط صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان کرمانشاه مهم و اثرگذار است، تصریح کرد: در زمینه گردشگری سلامت می توانیم از طریق سازمان توسعه تجارت در جذب بخشی از کمک های فنی اعتباری دولتی اقدام کنیم، زیرا در قانون نیز مبلغ 30 هزار میلیارد ریال بودجه برای بخش های صنعت، تجارت و کشاورزی پیش بینی شده است.

وی گفت:  مسیر قصرشیرین به کرمانشاه برای اجرای برنامه گردشگری سلامت اهمیتی مانند مسیر گردشگری بیستون - تاق بستان دارد و ضرورت دارد که در طول این مسیر، ابعاد مختلف طرح از جمله توجه به روستاهای هدف گردشگری در نظر گرفته شود.

معاون استاندار کرمانشاه بیان داشت: در موضوع گردشگری سلامت علاوه بر ارائه خدمات و ساماندهی بیماران خارجی مراجعه کننده به بیمارستان ها، باید بیماران خارجی که به مطب های شخصی مراجعه می کنند نیز سامان داده شوند.

رحیمی خاطرنشان ساخت: از نظر توسعه ای باید به همه جوانب کار دقت داشته باشیم و همچنین باید قوانین بازدارنده را حذف و روش های جدیدی را جایگزین کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است که از تمام ظرفیت های بیمارستانی استان استفاده کنیم، چرا که ما اکنون به استان های همجوار نیز خدمات ارائه می دهیم.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.