رئیس دانشگاه آزاد ایوان گفت: این مرکز در سال تحصیلی آینده برای تکمیل کادر هیات علمی و ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی از میان واجدین شرایط، عضو هیات علمی جذب می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آرش نادمی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان در شش رشته برق، برنامه ریزی علوم اداری و مدیریت، حسابداری، عمران، کامپیو تر و هسته ای در صدد جذب عضو هیات علمی است که تاکنون 2 نفر در مقطع دکتری برای عضویت در هیات علمی این مرکز پذیرش شده اند.
نادمی همچنین از افزایش 2 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در این واحد خبر داد و اضافه کرد: این دانشگاه امسال در 2 رشته جدید کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی شیمی با امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشجو می پذیرد.
وی افزود: 27 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد ایوان با ظرفیت 700 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های فنی و مهندسی برای سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانشجویان است.
نادمی گفت: برای هدایت تحصیلی دانشجویان یک پکیج آموزشی، فرهنگی و رفاهی در نظر گرفته شده که از طریق وب سایت این دانشگاه در اختیار پذیرفته شدگان قرار می گیرد همچنین از طریق نصب بنر در سطح شهر و سایت ها این اطلاع رسانی ها صورت گرفته است.
نادمی تاکید کرد: اکثر پذیرفته شدگان این مرکز بومی هستند و دانشجویان غیر بومی نیز از شهرهای مجاورند که تردد می کنند بنابراین تاکنون تقاضایی برای اسکان در خوابگاه ها صورت نگرفته ولی در صورت تقاضای دانشجویان برای اسکان، دانشگاه نیز امکانات لازم را در اختیار آنها قرار خواهد داد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.