اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت همزمان با هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت همزمان با هفته دولت در استان برگزار می شود.

مرتضی هاشم زاده، بخش های این جشنواره را سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش خبری و بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع سلامت، نقش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در بهداشت و درمان و راهکارهای ارتقای آن عنوان کرد.

وی افزود: بخش تخصصی با موضوع سلامت (تحول نظام سلامت، خدمات دولت در بخش سلامت، سلامت معنوی و سلامت روانی)، بیمه سلامت، توسعه عدالت، نقش و کارکرد رسانه در مبارزه با مواد مخدر و جلب حمایت اجتماعی (نقش رسانه در افزایش مشارکت مردمی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی کاهش اعتیاد) از موضوعات این جشنواره هستند.

هاشم زاده اضافه کرد: آثار ارسالی باید از اول فروردین سال 94 تا 7 مرداد ماه امسال در مطبوعات محلی استانی و خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و دارای سرپرستی در استان منتشر شده باشد.

وی ادامه داد: ويژه نامه های استانی و سايت های خبری دارای مجوز استان با تأييد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به شركت در این جشنواره هستند.

هاشم زاده با بیان امکان شرکت در تمامی بخش های تخصصی جشنواره، گفت: ارسال مطبوعاتی كه آثار شركت كنندگان در آن ها به چاپ رسيده، الزامی است.

وی افزود: علاقمندان جهت دریافت فرم شرکت در جشنواره می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.skums.ac.ir مراجعه و آثار خود را تا 15 مردادماه جاری به آدرس شهرکرد، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واحد مطبوعات ارسال کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار