به میزبانی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در دهه کرامت 1200 زیارت اولی از سراسر کشور به زیارت حرم رضوی مشرف می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر تولید محتوا و محصولات فرهنگی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت 1200 زیارت اولی از 30 مرکز استان با بدرقه کاوران های رضوی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

جواد محمدی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع رسیدگی به محرومان و مستضعفان، زائران و مشتاقانی که تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را نداشته اند، توسط تشکل های زیر سایه خورشید در سراسر کشور شناسایی و به زیارت امام هشتم(ع) مشرف می شوند.

وی گفت: تقویت فضای انس با اهل بیت(ع) و فعال سازی ظرفیت ها در حوزه خدمت رسانی به محرومان از جمله اهداف این طرح معنوی است.

مدیر تولید محتوا و محصولات فرهنگی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این زائران به‌مدت سه روز میهمان حضرت رضا(ع) هستند و از برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی آستان قدس رضوی بهره‌مند و میهمان خوان متبرک امام رضا(ع) خواهند شد.

یادآوری می شود؛ موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در راستای گسترش سیره رضوی، جشن های مردمی زیر سایه خورشید را طراحی و این جشن ها را با رویکرد افزایش معرفت و شور و نشاط دینی از سال86 تاکنون در سراسر کشور و برخی از کشورهای دنیا برگزار کرده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.