در هفته جهانی مسجد اختتامیه جشنواره محراب در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه باید با تمام توان سعی کنیم تا به صورت قوی در این نمایشگاه کاروان آفتاب حضور حضور داشته باشیم، گفت: بنا داریم اختتامیه جشنواره ملی محراب را در هفته جهانی مسجد برگزار نماییم.

محمد حسین عبداللهی افزود:در نمایشگاه کاروان آفتاب در سه بخش باید فعالیت داشته باشیم که در بخش اول حضور تعدادی از کانون های مشهد و مناطق ویژه سبزوار و نیشابور است.

وی گفت:باید با تمام توان سعی کنیم تا به صورت قوی در این نمایشگاه حضور داشته باشیم و بخشی از فعالیتهای دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی را به معرض دید عموم بگذاریم تا با ظرفیت های دبیرخانه و پتانسیل موجود در کانون ها آشنا شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری یک مسابقه با محوریت کانون ها برای تقویت حضور مردم موثر است، افزود: برای تسهیل حضور اعضای کانون های علاقمند در نمایشگاه کاروان آفتاب طبق یک برنامه ریزی دقیق 6 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه اعضای دبیرخانه باید نگاهشان به نمایشگاه کاروان آفتاب مسئولیت محور باشد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات، نقاشی احادیث رضوی، برگزاری نشست ها، حضور فعال خبرگزاری شبستان تنها بخشی از فعالیت های غرفه دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه کاروان آفتاب است.

وی با بیان اینکه بنا داریم اختتامیه جشنواره ملی محراب را در هفته جهانی مسجد برگزار نماییم، افزود: تا کنون 67 هزار نفر در بخش حفظ و مفاهیم چهل حدیث شرکت کرده اند و در بخش های دیگر جشنواره هم تا کنون 600 اثر به دبیرخانه رسیده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.