رضا مردی فرنگی کار نوجوان قم عنوان سوم و مدال برنز رقابت‌های جام کازاراشویلی گرجستان را تصاحب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در حالی راهی رقابت‌های جام کازاراشویلی گرجستان شد که رضا مردی فرنگی کار نوجوان قمی را در وزن 54 کیلوگرم در اختیار داشت.

رضا مردی فرنگی کار نوجوان قمی در این رقابت‌ها با توجه به قرعه‌ای که داشت در دور اول مقابل کشتی‌گیری از کشور آذربایجان قرار گرفت و با کسب برتری مقابل وی راهی دیدار بعدی شد.

دومین حضور وی بروی تشک در این مسابقات مقابل حریفی از کشور روسیه بود که با قبول شکست در این پیکار مردی راهی دیدار رده‌بندی و سوم مشترک شد که با ورزشکاری از کشور میزبان روبرو ‌شد.

برتری رضا مردی مقابل حریف گرجستانی خود موجب شد وی از سکوی سومی رقابت‌های بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان بالا رفته و مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن بیندازد.

مردی چندی پیش در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره را در وزن 54 کیلوگرم کسب کرده بود.

مسابقات بین‌المللی جام کازاراشویلی در شهر روستایی گرجستان برگزار شد، کشتی‌گیرانی از کشورهای ایران، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان و روسیه و قزاقستان حضور داشتند و تیم‌های گرجستان، آذربایجان و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، کسب ، مدال ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار