تیر ماه امسال تعداد 16 هزار و 391 مورد نظارت و بازرسی در استان آذربایجان غربی انجام شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اهم اقدامات تیر ماه امسال این معاونت اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد 16 هزار و 391 مورد بازرسی در استان انجام و 716 تخلف به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

سلیمان علیزاده افزود: علاوه بر آن، در واحدهای آرد و نان، چهار هزار و 27 مورد نظارت و بازرسی انجام و 109 تخلف به ارزش 192 میلیون ریال کشف شد.

علیزاده با اشاره به عملکرد اداره قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: در این زمینه نیز 855 بازرسی صورت گرفته و 55 مورد تخلف به ارزش 269 میلیون و 936 هزار و 500 ریال کشف شد. معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عمده کشفیات نیز به ترتیب سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات اداره مشارکت های مردمی گفت: در این رابطه، طرح پایش و رصد قیمت انواع سموم وارداتی و تولید داخل،بازرسی مشترک با نماینده جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات آب و خاک در خصوص طرح ملی نظارت و پایش انواع کودهای شیمیایی و بازرسی مشترک از تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع استان با حضور نمایندگان شرکت نفت و اداره استاندارد انجام شد.

علیزاده تصریح کرد: قیمت گذاری استخر جانبازان و تصویب قیمت بستنی، شناسایی کارت های گارانتی تقلبی از واحدهای صنفی، ساماندهی خدمات پس از فروش لوازم الکتریکی و خانگی، شناسایی واحدهای غیر مجاز تولیدی و بازرسی مشترک با اداره استاندارد، تعزیرات و بهداشت درخصوص لوازم آرایشی غیر مجاز از سایر اقدامات این اداره در تیر ماه امسال بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.