رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: ما در دوران ریاست جمهوری روحانی شاهد بروز اتفاق خاصی نبودیم که ریاست وی یک دوره‌ای شود.

تنعاحمد شریف رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در گفت و گو با خبرنگار احزاب وتشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص حضور "محمدباقر قالیباف"در انتخابات 96 گفت: مهم ترین ویژگی شخصی قالیباف این است که خود را مدیر اجرایی می‌داند که یکی از  مولفه‌های مدیر اجرایی این است که خود را با کارهایش معرفی می‌کند.

شریف در ادامه افزود: زمانی که رقابت ناموفقی را پشت سر گذاشت تصمیم گرفت با اتمام پروژه های عمرانی که در شهر تهران وجود داشت حرف خود را بزند. بالاخره وی یکی از کاندیدای اصولگرایان بود که در اتحاد و همدلی باهم ناموفق بودند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب تصریح کرد: بهتر بود برای از دست ندادن فرصت های آینده  انتقادات خود را بیان نمی‌کرد زیرا به نظرمی‌رسید
از کاندیدای دیگر به دلیل کناره گیری نکردن به نفع وی ناراحت بود و اگر انتقادات خودش را بیان نمی‌کرد وضعیت بهتری داشت زیرا منجر شد که در رقابت از روحانی جا بماند و برای اینکه فرصت های آینده را حفظ  کند سکوت رسانه‌ای کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: قالیباف سخنانش را در بیلبوردهایی که در سراسر شهر نصب می شود بیان می‌کند و در موقعش واکنش نشان خواهد داد. زیرا یکی از آرزوهای وی دستیابی به سمت ریاست جمهوری است به دلیل اینکه در سال 1400 کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد و این دوره را غنیمت می‌داند که در خلأ یک رقیب قدر ازسوی اصولگرایان برای روحانی وارد میدان شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: تاکنون در ایران انتخابات دو دوره‌ای بوده است مگر اینکه اتفاق خاص و ویژه‌‌ای بیافتد و موجب شود که ریاست جمهوری یک دوره‌ای شود مانند اتفاقی که در دوران کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا پیش آمد اما تاکنون در ایران شاهد  اتفاق ویژه‌ای از زمان زمامداری روحانی نبوده‌ایم که منجر به یک دوره ای شدن ریاست جمهوری وی شود.

شریف در ادامه بیان کرد: قالیباف قربانی اشتباهات خود و ستاد انتخاباتی‌اش شد و نتوانست اوضاع انتخابات را خوب مدیریت کند و عدم اتحاد بین اصولگرایان شد و اینکه هیچ کس به نفع دیگری کنار نرفت موجب تضعیف رأی قالیباف شد. همچنین  برخورد وی در مناظره ها که در مقابل سیاست‌ورزی روحانی مناظره را به وی واگذار کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه‌ی این موارد در نهایت منجر شد قالیباف در انتخابات 92 رأی نیاورد و در طرف مقابل اتحادی بین طرفداران روحانی وجود داشت همچنین حمایت و کناره‌گیری عارف به نفع روحانی موجب رأی آوردن روحانی در انتخابات 92 شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار