معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: در ایام تعطیلات با توجه به شرایط ویژه شهرستان تهران، هر منطقه از شهر تهران معادل یک استان فعالیت می‌کند.

هریک از مناطق تهران معادل یک استان در ایام تعطیلات فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلام حسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در اولین جلسه ستاد خدمات ویژه تابستان که امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه شهرستان تهران و به دلیل مهاجر پذیری، هر منطقه شهر تهران در ایام تعطیلات معادل یک استان فعالیت می کند.

وی افزود:‌ در ایام تعطیلات نوروز، بازدیدی از کمپ‌های تهران انجام داده‌ایم که تمام دستگاه‌ها فعالیت‌ قابل‌ قبولی داشته‌اند.

آرام تصریح کرد: فصل تابستان با توجه به شرایط ویژه سفرها به 3 قسمت قبل از ماه مبارک رمضان، روزهای پایانی ماه و اوایل و نیمه شهریور ماه که اوج مسافرت است، تقسیم می شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در ادامه جلسه بر نظارت بیشتر بر مبادی ورودی شهر تهران و قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: گشت‌های بازرسی در ایام مسافرت و تعطیلات باید تشدید یابد و با توجه به اینکه 79هزار تاکسی در شهر تهران فعالیت می‌کنند به صورت شبانه روزی توسط آنها خدماتی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: بسیاری از سفرها به وسیله هواپیما، اتوبوس و قطار انجام می شوند و در این راستا باید بر ورودی هواپیما‌های تهران که حدود 15 تا 20هزار نفر به صورت روزانه است، نظارت شود.

آرام گفت: بهترین فضاها برای اقامه نماز مسافران باید فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار