عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران گفت:عملکرد شهرستان تهران در اقتصاد مقاومتی براساس فعالیت های کمی و قابل اندازه گیری دستگاه ها و در جداول 1و2 نیپا جمع بندی می شود .

عملکرد اقتصاد مقاومتی پایتخت در جداول نیپا جمع بندی می‌شودغلیرضا شهرکی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:تاکنون اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی مشخص و ابلاغ های آنان صادر شده و جلسات مربوط به آن برگزار شده است .

وی در ادامه افزود:در این راستا کارگروه های تخصصی بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی و جلسات مربوط به آن نیز تشکیل شده است و در کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران موضوع ها مطرح و قرار است دستگاه ها برش های مربوط به خود را ارسال کنند.

عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران تصریح کرد: برش استانی  برخی از دستگاه ها مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران قرار گرفته و برش شهرستانی تعدادی دیگر تنظیم خواهد شد .

شهرکی گفت: برای تمام دستگاه های عضو ستاد اقتصاد مقاومتی تهیه و تنظیم برش استانی و شهرستانی مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی لازم است و دستگاه هایی که هنوز موفق به تهیه آن نشده اند باید هرچه زودتر آنرا ارائه دهند.

وی در خصوص رتبه استان تهران در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: این کار باتوجه به معرفی پروژه ها ،برنامه ها و عملکرد دستگاه ها در پایان سال جاری مشخص خواهد شد که در این راستا فعالیت های کمی و قابل اندازه گیری در جداول 1و2 نیپا جمع بندی می شود .   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار