در سال های اخیراقدامات خوب و مناسبی از طرف شهرداری یزد صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا به اقدامات خوب و مناسب شهرداری در زمینه آسفالت معابر و ترمیم و مرمت پیاده رو های سطح شهر درسالهای اخیر اشاره و تصریح کرد: در سال های اخیر کارهای خوبی در زمینه آسفالت معابر، کف سازی پیاده رو ها، احداث و بهسازی پارکهای درون محله ای، ایجاد آبنماهای موزیکال و سطحی در سطح شهر، احداث تقاطع غیرهمسطح خاتمی و غیره شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به خرید های شهرداری یادآور شد: با مصوبه شورای اسلامی شهر یزد  کارخانه جنوب با 36میلیارد تومان خریداری و اکنون  شهرداری باید هرچه سریعتر از ظرفیت های موجود در کارخانه جهت کاربری های مختلف استفاده نماید و با هزینه ای کم، این مکان را برای استفاده و بهره برداری آماده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان توجه شورا و شهرداری به مناطق محروم گفت: خوشبختانه نمونه این توجه احداث پارک بزرگ حسن آباد و همچنین پارک طبیعت می باشد که در منطقه ای محروم احداث و اکنون هم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

زارع به احداث دیگر پارک ها از جمله پارک زیتون، پارک مهرآوران و احداث پارک های مختلف برای بانوان اشاره و اظهارداشت: هم اکنون  پارک غدیر با فضای زیبا و دلنشین در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن بیان طرح های نیمه تمام و اجرا نشده شهر از جمله خیابان داروخانه تا داروخانه، اظهارامیدواری کرد: در سالی که ازسوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نام گذاری شده است این طرح به سرانجام برسد و این مسیر احداث گردد چرا که باتوجه به افتتاح ساختمان بیمارستان قطعا در این محدوده با ترافیک گسترده مواجه خواهیم شد.

وی همچنین در خصوص مسئله رودخانه مرکزی یزد گفت: این موضوع باید در دستور کار و پیگیری جدی جهت احداث مکان ورزشی در اختیار شهروندان قرار گیرد در حالی که اگر این کار انجام نشود این مسیر گرفته می شود.

سپس مدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد در سخنان پیش از دستور از همکاری شهرداری و صدا وسیمای مرکز یزد در برگزاری جشن زیر سایه خورشید تشکر و قدردانی کرد. 

در ادامه، شهردار یزد هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به علت حمایت و پشتیبانی اظهارداشت: در حال حاضر بدهی شهرداری به 30 میلیارد تومان نمی رسد که با توجه به وضع اقتصادی موجود توانسته ایم به کار خود ادامه بدهیم و در اجرای طرح ها مشکلی نداشته باشیم.

عظیمی زاده با اشاره به اینکه میدان تاریخی امیرچخماق یکی از اصلی‌ترین توقفگاه‌های شهری برای شهروندان و همچنین گردشگران و مسافران می باشد، خاطرنشان ساخت: طرح های زیبایی از جمله کف سازی و احداث آبنما در امیر چخماق در حال اجرا می باشد که قطعا این عملیات عمرانی در این ناحیه تاریخی، زیبا خواهد بود و باعث جذب بیشتر گردشگر می شود.

وی همچنین از بسته شدن خیابان قیام جهت اجرای کف سازی مناسب در آن خیابان در هفته آینده خبر داد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار