یکی از آزادگان سرافراز شاغل در استانداری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، استاندار آذربایجان غربی پذیرای زین العابدین معصومی از آزادگان شاغل در استانداری در دفتر کار خود بود و از این آزاده سرافراز با اهدای لوح تجلیل نمود.

آزادگان واژه های ایثار، شجاعت و مقاومت

مهندس سعادت در این دیدار که علی پیام مشاور امور ایثارگران استاندار نیز حضور داشت، از صبوری، فداکاری، ایثار و استقامت آزادگان در صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان های نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد و گفت: آزادگان، ایثار، شجاعت، مقاومت و شهامت را در زندگی خود عینیت بخشیدند و با جانفشانی و فداکاری از این مرز و بوم و خاک وطن حراست کردند.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: شجاعت و فداکاریهای ایثارگران، جانبازان و آزادگان در دفاع از میهن اسلامی باید برای نسل جوان امروز بازگو و معرفی شود.

معصومی از آزادگان شاغل در استانداری نیز در این دیدار به ذکر خاطراتی از دوران اسارت و همچنین بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پرداخت

آزادگان واژه های ایثار، شجاعت و مقاومت

گفتنی است پیش از این دیدار، مسائل و مشکلات جانبازان، فرزندان شهدا و آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداریهای تابعه در جلسه ای با حضور پیام مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که در سالن کنفرانس استانداری ترتیب یافت، اتاق فکری برای بررسی مسائل و مشکلات جانبازان، فرزندان شهدا و آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداریهای تابعه تشکیل شد و اعضای آن نیز انتخاب شدند  .

آزادگان واژه های ایثار، شجاعت و مقاومت

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.