در نشست هم اندیشی جانبازان قطع عضو و برخی از مسئولان استان فارس و بنیاد شهید کشور وضعیت بیش از ۷۵۰ جانباز قطع عضو بررسی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غریبی مسئول انجمن جانبازان قطع عضو فارس در نشست هم اندیشی جانبازان قطع عضو گفت: مهمترین مشکل جانبازان قطع عضو بهداشت و تامین دارو و عصا و ویلچر است.

وی افزود: بسیار از جانبازان برای کوچکترین وسیله درمانی باید ماه‌ها در تهران پیگیر باشند.

کریمی مدیر کل حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با بیمه دی، درخواست دارو‌های خاص جانبازان از طریق سامانه اینترنتی ثبت می‌شود تا جانبازانی که دسترسی برای آن‌ها مشکل است، در کوتاه‌ترین زمان دارو را درِ منزل تحویل بگیرند.

کریمی با بیان اینکه این طرح تا ۱۰ روز آینده عملیاتی می‌شود، بیان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات جانبازان برطرف می‌شود.

رضایی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: نگاه مجلس به جانبازان نگاه ویژ‌ه‌ای است و برای رفاه آن‌ها با هماهنگی مجلس و دولت تسهیلات ویژ‌ه‌ای پیش بینی شده است.

پژوهش، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس هم از تشکیل کارگروه برای حل مشکل جانبازان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون دو جلسه با حضور استاندار فارس، مسئولان بنیاد شهید و نماینده جانبازان تشکیل شده که دستوراتی برای تامین مسکن و رفع مشکلات بهداشتی آن‌ها صادر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: جانبازان نمونه‌های بزرگ افتخار، شجاعت، فداکاری و یادگاران دوران حماسه‌اند که در راه دفاع از اسلام و مملکت اسلامی از سلامتی خود گذشته و در این راه با خدای خویش معامله کردند.
رجبعلی راهی اظهار داشت: جانبازان امروز نیز در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
انتهای پیام/ر

رفع مشکلات بهداشتی جانبازان قطع عضو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار