دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف دشمنان از رواج تفکرات انحرافی از طریق فضای مجازی، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، فروپاشی بنیان خانواده‌ است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: هدف از این سفر شناخت دقیق نسبت به مسائل کلان کشور و به ویژه در مناطق مرزی و همچنین شناسایی کمبودها و تلاش برای رفع آنها در راستای تقویت یگان‌ها است.

وی افزود: وجود پدیده موادمخدر و گسترش آن در بین نسل جوان یک تهدید تلقی می‌شود و همه بخش‌های مرتبط با این حوزه، برای مبارزه با این پدیده باید بسیج شده و پای کار بیایند تا از آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تلاش دشمنان در راستا ترویج تفکرات انحرافی و غلط میان مردم تصریح کرد: دشمنان نظام با رواج این تفکرات از طریق فضای مجازی، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، در تلاش هستند اصالت خانواده‌ها را هدف قرار داده و عفت و حیا را از جامعه ما خارج کنند که در این راستا شناخت راه‌های مقابله با آن یک ضرورت است.

رحیم‌صفوی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام عوامل انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای حفظ امنیت خاطرنشان کرد: برای افزایش احساس امنیت در سطح استان همه دستگاه‌ها و بخش‌ها باید پای کار بیایند زیرا امنیت در استان مطلوب است ولی باید برای ارتقاء احساس امنیت تلاش‌های بیشتری شود و با تحقق این امر ما شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیان/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار